جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دستگیری باند سارقان حرم حضرت معصومه(س)

سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب: 534242
رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: باند سارقان حرفه‌ای که به‌صورت خانوادگی اقدام به سرقت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) می‌کردند دستگیر شدند.
دستگیری باند سارقان حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد کرمی ‌امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وصول تعدادی از پرونده‌های سرقت از زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) مراتب مورد دستور کار پلیس استان قرار گرفت و به همین جهت کمیسیون ویژه‌ای در آگاهی تشکیل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: پلیس استان توانست در گشت‌زنی بسیار هدفمند و هوشمندانه که در داخل حرم مطهر داشت یک باند سرقت از زائران را به‌صورت خانوادگی دستگیر کند که این باند سرقت در قالب 4 نفر یعنی زن، شوهر، دختر و پسر بودند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به سرقت در بازجویی‌های فنی گفت: در بازرسی از منزل آن‌ها توانستیم حدوداً دوازده عدد کیف زنانه، تعداد قابل‌توجهی موبایل زنانه و مبلغ بسیار هنگفتی پول از این سارقان کشف کنیم.

کرمی با توصیه به زائران حرم حضرت معصومه(س) گفت: در هنگام زیارت حرم مطهر باید بسیار هوشمندانه عمل کنند، چراکه زائران در هر وضعیتی مشغول سرقت هستند، هنگام اقامه نماز کیف و موبایل خود را به‌صورت رهاشده ول نکنند چراکه سارقان در کمین این افراد هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *