چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

منصوریان:امیدوارم دربی درآلمان برگزار شود

دکتر ستوده جایی دراستقلال ندارد
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 534214
سرمربی آبی پوشان تهران با تاکید بر اینکه طبق گفتگوهای انجام شده دربی به طور حتم برگزار خواهد شد، گفت: لغو این دیدار به ضرر اسپانسر و تیم های استقلال و پرسپولیس است.
منصوریان:امیدوارم دربی درآلمان برگزار شود

به گزارش جهان نيوز، علیرضا منصوریان در حاشیه اولین تمرین این تیم پس از اردوی ارمنستان گفت: اردوی خوبی را در ارمنستان انجام دادیم. امکانات کافی، شرایط خوب خصوصا زمین چمن عالی باعث شد تا ما بتوانیم تمرینات بسیار خوبی را انجام داده و خود را آماده شروع لیگ هفدهم کنیم.
وی تاکید کرد: متاسفانه اگر می دانستیم دربی که قرار است در آلمان برگزار شود لغو خواهد شد دو روز دیگر زمان برای ماندن داشتیم و طوری برنامه ریزی می کردیم تا آن دو روز هم در اردو باشیم و تمریناتمان را ادامه دهیم. در مجموع باید بگویم اردو راضی کننده بود و بازیکنان ما توانستند به آمادگی برسند اگر چه زمان ما برای بدنسازی به دلیل دیر شروع کردنمان کافی نبود ولی بازیکنان ما تلاش خود را انجام داده و توانستند به مرز آمادگی برسند.
سرمربی استقلال در خصوص حرف و حدیث هایی که در مورد لغو یا برگزاری دربی در آلمان در این چند روز رخ داد، گفت: من ۴۸ ساعت گذشته را پیاپی با شیرازی ( نماینده اسپانسرها) صحبت کردم و هنوز هم اعتقاد دارم می توانیم این بازی را برگزار کنیم اما متاسفانه صبح ها می شنیدیم که بازی برگزار خواهد شد و عصرها متاسفانه کنسل می شد و این برنامه، تمرینات ما را مختل کرد. ما می خواستیم دو روز آخر را تمرینات پرفشاری انجام دهیم اما به خاطر اینکه قرار شد این بازی سنگین را برگزار کنیم تمرینات آخرین روز را سبک انجام دادیم ولی وقتی متاسفانه به تهران رسیدیم شنیدیم که این بازی لغو شده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این ۴۸ ساعت گذشته فضای خوبی به وجود نیامد و فکر می کنم اگر این بازی لغو شود اسپانسر بیش از یک میلیارد تاوان سنگین برگزار نشدن این دیدار را خواهد داد. من نمی دانم که اسپانسر با ورزشگاه بیله فلد قرارداد بسته یا با فدراسیون فوتبال آلمان اما آنچه که در فوتبال حرفه ای وجود دارد انجام نشدن این بازی غیرحرفه ای است و ضرر زیادی به همه خواهد زد.
منصوریان تصریح کرد: ما برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم و حتی می خواستیم از منبع درآمد این بازی به بازیکنان پول تزریق کنیم زیرا ما فصل گذشته روزهای سختی را سپری کردیم  و پولی که در اختیار داشتیم را مدیریت کردیم تا بتوانیم تا پایان فصل شاهد بی پولی بازیکنانمان نباشیم. مبلغی که از اسپانسر به ما می رسید برای ما بسیار مفید بود اما لغو این بازی باعث شد تا برنامه های ما چه در بخش اسپانسری و مالی و چه در بخش بدنی و بازیهای تدارکاتی مختل شود.
وی با انتقاد از این شرایط بوجود آمده گفت: فوتبال حرفه ای است. همه تیمهای دنیا این چنین بازیهای سنگینی را برگزار می کنند و نباید این بازی کنسل می شد اگرچه هنوز اعتقاد دارم با توجه به گفته های شیرازی این بازی باید برگزار شود و ما آمادگی این را داریم که پنجشنبه راهی آلمان شویم.
سرمربی استقلال گفت: امیدوارم با برگزاری این دیدار بتوانیم هم به آمادگی کامل برسیم و هم تا حدودی مشکلات مالی تیم را برطرف کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی از جمع استقلال جدا خواهند شد، ادامه داد: به طور حتم دو بازیکن از جمع ما جدا می شوند تا دو بازیکن با تجربه به نام های جباروف و جباری مشکلی برای عقد قرارداد نداشته باشند و مطمئنا تا۷۲ساعت آینده رسما نام دو بازیکنی را که از جمع دیگر بازیکنان خارج خواهد شد، اعلام خواهیم کرد.
منصوریان افزود: فوتبال حرفه ای شده است و دیگر احساسات و عواطف نمی تواند برای فوتبال ما مفید باشد اگر چه همه بازیکنان برای ما با ارزش هستند اما برای موفقیت استقلال، دو بازیکن  دیگر در لیست ما نخواهند بود.
سرمربی استقلال در خصوص نیامدن کادر پزشکی به اردوی ارمنستان گفت: انتظار چنین رفتاری را نداشتیم. ما در ۴۸ ساعت آینده با دکتر نوروزی در این خصوص صحبت خواهیم کرد زیرا او عضوی از خانواده استقلال است اما به طور حتم اعلام می کنم که دکتر ستوده دیگر جایی در استقلال نخواهد داشت و هرگز به جمع آبی پوشان باز نخواهد گشت.
وی در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد صحبت هایی که انجام می‌شود امکان حضور ستوده در استقلال وجود داشته باشد، ادامه داد: باز هم می گویم دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد و ستوده جایی در بین استقلال نخواهد داشت.
علیرضا منصوریان در خصوص انتقادهایی که در این چند روز از مجتبی جباری صورت گرفته بود، افزود: مجتبی ۴ سال در قطر بازی کرده، او یک بازیکن حرفه ای است و مطمئنم کمک مفیدی می تواند به استقلال کند البته وی از این شرایط سواستفاده کردند و او را مورد هدف قرار دادند ولی من رسما اعلام می کنم که این موضوع برای همه بازیکنان وجود دارد و تمام بازیکنان باید تست پزشکی بدهند و آنطور که من مجتبی را می شناختم او به راحتی می تواند از تست پزشکی عبور کرده و امسال برای استقلال بازی کند.
سرمربی استقلال در پایان و د ر پاسخ به این پرسش که اگر دربی آلمان لغو شود آیا تا قبل از شروع لیگ هفدهم، آبی پوشان دیدار تدارکاتی را برگزار خواهند کرد یا خیر، تصریح کرد: برنامه ما این بود که با پرسپولیس بازی کنیم اما اگر این بازی لغو شود مطمئنا روز جمعه یک بازی تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد ولی باز هم می گویم با توجه به صحبت هایی که بین من و شیرازی انجام گرفته است دربی برگزار خواهد شد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *