جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۱

پیشگویی جالب منجّم مغربی درباره آیندۀ عربستان

سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 534030
یک ستاره شناس مغربی در مصاحبه با شبکه تونسی المغاربیه پیش بینی کرد که وضع کشورهای عربی دستخوش تغییرات سریع خواهد شد.
پیشگویی جالب منجّم مغربی درباره آیندۀ عربستان
به گزارش جهان نيوز؛ پایگاه اینترنتی وطن به نقل از علی عبد الرحمن العیس نوشت: جنگ سوریه با پیروزی بشار اسد پایان خواهد یافت و در سایه اختلاف در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، درگیری ها به عربستان سعودی نیز خواهد رسید.
 
وی مدعی شد: جنگ عظیمی در منطقه رخ خواهد داد که شراره آن از قطر خواهد بود، سپس داعش به طور ناگهانی در خیابان های عربستان سعودی ظاهر خواهد شد و رسانه های عربی و جهانی با شگفتی زیاد خواهند پرسید که آنان کی، چگونه و از کجا آمده اند.
العیس ادامه داد: اختلاف و جنگ داخلی، عربستان را به "قبایل درگیر با هم" تبدیل خواهد کرد که هر قبیله با امیر خود بیعت می نماید و ظهور داعش سبب راه افتادن حمام خون می شود.    

وی درباره کشور سوریه گفت: آغاز حل بحران از ابتدای زمستان خواهد بود و ورزش، نمایش و هنر جایگزین جنگ در این سرزمین خواهد شد.

این ستاره شناس مغربی گفت، سوریه "پاریس شرق" خواهد بود و بشار اسد رییس جمهور سوریه تصمیم های مهمی شامل افزایش سطح آزادی به ویژه مطبوعات اتخاذ خواهد نمود و سوریه را به کشوری قانونمدار تبدیل خواهد نمود که الگو خواهد بود.   

العیس افزود: لبنان از سوریه درخواست کمک خواهد کرد و دمشق ندایش را لبیک خواهد گفت و لبنان، از توطئه ای عظیم که ضدش طراحی شده، نجات می یابد. 
مرجع : العالم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر چه كه هست انگار بوي اتفاقات مهم مي آيد
ياسر
Iran, Islamic Republic of
من خيلي به اين منجم عزيز علاقه مندم.
يونس
Iran, Islamic Republic of
ايشان در ادامه پيشگويي خودشون عنوان كردند كه پس از ظهور داعش در عربستان، ايرانيان آنها را نابود كرده و خانه خدا را آزاد خواهند نمود و سپس نوبت اسرائيل و آزاد سازي قبله اول مسلمين خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات کامل را از کجا آوردید!!
Iran, Islamic Republic of
با این حساب مقدمات ظهور هم از بین می رود که !!
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
یه کم مطالعه کن جناب حجتی بخصوص نهج البلاغه بدرت می خورد جناب ۲۲:۱۸ دقیقه
Iran, Islamic Republic of
آنجه مسلم است اینستکه خداوند مستضعفین را برمستکبرین پیروزخواهد کردوحکومت عدل درزمین برقرارخواهدشد.
نشناس
Iran, Islamic Republic of
کار عربستان تمام است.
خدا از دهنت بشنوه
Iran, Islamic Republic of
جالب بود....
محسن
Iran, Islamic Republic of
اگربه قران ایمان داریم میگوید جاال حق وزحق الباطل هزارو دویست سال پیش کی فکرمیکرد بعاز امام حسین ع حالا شیعه بدونه اینکه خونی بریزه داره ارام ارام جهان اسلامو به طرف خودش میکشونه این جلو گیری ازظهور امام زمان نیست باگرفتن یار زمینه حظور اماده میشه انشاالله مطمان باشید حکام عربستان اخرین روزهای حکومتشانه شیعه ایرانی همیشه سربلند باشی