کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال نمایندگان مجلس از انتصاب "فرهاد رهبر"

27 تير 1396 ساعت 0:40

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: انتصاب فرهاد رهبر از سوی اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد مسیر توسعه این دانشگاه را تسهیل می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتصاب فرهاد رهبر به عنوان  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: اعضای هیئت‌امنای این دانشگاه با انتصاب وی مسیر بسیار درستی را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه فرهاد رهبر سوابق علمی، پژوهشی و مدیریتی خوبی دارد، افزود: رئیس جدید دانشگاه آزاد توانایی‌های فردی فوق‌العاده‌ای دارد و در میان دانشگاهیان به عنوان فردی امین شناخته می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جایگاه علمی فرهاد رهبر، تصریح کرد: این انتخاب اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد، مسیر توسعه دانشگاه آزاد را تسهیل خواهد کرد و قطعا توانمندی‌های وی در برنامه‌هایش در مجموعه دانشگاه آزاد جلوه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سلیمی عنوان کرد: جایگاه علمی و شخصیت فردی فرهاد رهبر به گونه‌ای است که انتصاب وی مورد استقبال نمایندگان مجلس و به ویژه اعضای کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون تخصصی است.

 هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه پس از تایید حکم وی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دعوت از وی برای حضور در کمیسیون آموزش و ارائه برنامه‌ها در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد، گفت: فرهاد رهبر فردی اهل تعامل و مشورت‌خواهی است و همین ویژگی‌ها سبب موفقیت وی در مدیریت‌های قبلی بوده است.


کد مطلب: 534014

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/534014/استقبال-نمایندگان-مجلس-انتصاب-فرهاد-رهبر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com