کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مصاحبه با مارکا

بیل: علاقه منچستریونایتد به من عجیب نیست

26 تير 1396 ساعت 18:39

گرت بیل که فصل گذشته دست به گریبان مصدومیت های مختلف بود، این روزها تمرینات پیش فصل را با جدیت هر چه تمام تر پیگیری می کند.



به گزارش جهان نیوز، بیل فصل گذشته را عالی شروع کرد اما اواخر دسامبر بود که او به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و نزدیک به 4 ماه به دور از میادین ماند.
 
 

 
 
بیل امیدوار است فصل آتی اتفاق تلخ فصل گذشته برایش تکرار نشود.
فوق ستاره ولزی رئال در مورد شایعات بازگشتش به فوتبال انگلیس گفت:« هرگز به ترک رئال فکر نکرده ام. فصل گذشته به دلیل مصدومیت نتوانستم آنطور که دوست داشتم برای رئال بازی کنم ولی هنوز می توانم به بهترین شکل ظاهر شوم. وقتی در بهترین شرایط هستم، تمام توانم را در زمین می گذارم. قراردادی طولانی مدت با رئال دارم و اینجا خوشحالم. مطمئنم که فصل بعد برای من فصل بزرگی خواهد بود. برنامه من گلزنی و رسیدن به قهرمانی های بیشتر با رئال است.
 
 

 
 
البته طبیعی است که هر سال از انگلیس پیشنهاداتی به من برسد. من بریتانیایی هستم و داستان بازیکنانی مثل بکام برای من هم تکرار شده است. این چیز جدیدی نیست که از یک تیم انگلیسی برای یک بازیکن بریتانیایی شاغل در اسپانیا پیشنهادی برسد.
علاقه تیم هایی مثل یونایتد طبیعی است ولی هرگز نه تماسی برقرار شده و نه پیشنهادی رسمی رسیده است؛ پس جای بحثی نیست. خوشحالم که پیراهن رئال را بر تن دارم.»

منبع:ورزش3


کد مطلب: 533976

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/533976/بیل-علاقه-منچستریونایتد-عجیب-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com