کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیمار در اندیشه جدایی از بارسلونا

26 تير 1396 ساعت 17:16

نیمار به تازگی تمرینات پیش فصل خود را همراه دیگر بازیکنان بارسا شروع کرده و از فیلم ها و عکس ها چنین برداشت می شود که شرایط او مطلوب است اما این همه ماجرا نیست.



به گزارش جهان نیوز، نیمار همین چند روز پیش همراه با مسی، پیکه و آردا در ژاپن برای معارفه رسمی اسپانسر جدید بارسلونا(راکوتن) در توکیو حضور داشت و با لبخند و روحیه ای خوب مقابل دوربین ها ظاهر می شد. او در تمرینات نیز همیشه بشاش است و شوخ طبیعی های خاص خود را دارد. تا اینجا همه چیز در مورد او طبیعی به نظر می رسد ولی طبق ادعای اسپورت، یک چیزی وجود دارد که باعث می شود نیمار، آن آرامش واقعی را در بارسا نداشته باشد.

این عامل باعث شده تا نیمار بیش از گذشته به توصیه اطرافیانش مبنی بر زمینه سازی برای جدایی از بارسا گوش کند. اینگونه به نظر می رسد که حضور نیمار در بارسا موقتی است و او هرگز همانند مسی، دورانی طولانی در بلوگرانا را تجربه نخواهد کرد.
نیمار هر تابستان پیشنهادات خوبی از تیم های بزرگ دریافت می کند ولی تا به اینجا هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. امسال این پیشنهادت تشدید نیز شده اند و طبق ادعای اطرافیانش، نیمار با علاقه بیشتری به احتمال جدایی خود فکر می کند.
نیمار در 25 سالگی و پس از 4 سال حضورش در بارسلونا، فاتح همه چیز شده است. قهرمانی اروپا، لالیگا، سوپرکاپ ها و جام حهانی باشگاه ها ولی هنوز جای خالی یک افتخار مهم در کارنامه او به شدت احساس می شود؛ توپ طلا. او سال 2015 به جمع سه بازیکن برتر دنیا راه یافت ولی پشت سد مسی و رونالدو ماند.
نیمار سال گذشته حتی نتوانست نزدیک به سه نامزد پایانی شود و توصیه ها از سوی نزدیکانش مبنی بر اینکه با ادامه حضور در بارسلونا، همواره در سایه مسی باقی خواهد ماند، روز به روز بیشتر می شوند.
 نیمار شاید برای اولین بار پس از مدت ها با علاقه بیشتری به پیشنهادتش فکر می کند. پیشنهادات به او کم نیستند؛ یونایتد، سیتی، پی اس جی و حتی رئال مادرید. 
او تعطیلاتی تقریبا طولانی مدت را پشت سر گذاشت و زمان به اندازه کافی برای تعمق کردن در اختیار داشت. باید توجه داشت که حضور نیمار در هر یک از این تیم ها، نه تنها به لحاظ فنی بلکه به لحاظ اقتصادی نیز پرسود خواهد بود.
منبع: ورزش3
 


کد مطلب: 533954

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/533954/نیمار-اندیشه-جدایی-بارسلونا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com