کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم به دلیل گرانی گوشت نمی‌خرند

26 تير 1396 ساعت 12:58

بر اساس آمار بانک مرکزی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در مرداد سال ۹۲ یعنی ابتدای دولت یازدهم ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان بود، اما نرخ این ماده غذایی طبق یکی از آخرین گزارش‌های بانک مرکزی در هفته اول اسفند ۹۵ به ۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده، یعنی ۴۲ درصد گران شده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق؛ روزنامه اعتماد در گزارشی اقتصادی نوشت: «دست‌اندرکاران بازار گوشت قرمز می‌گویند با وجود بالا بودن حجم واردات و تولید گوشت قرمز، قیمت‌ها کاهش نیافته و به همین دلیل مردم گوشت نمی‌خرند که این مشکل از نبود شبکه مویرگی توزیع و تخلفات در بازار ناشی می‌شود».
لازم به ذکر است، روحانی- ۸ اسفند ماه ۹۵- در مجمع ملی سلامت گفت: «دو روزی گوشت گران می‌شود، در برنامه اخبار تلویزیون، خبر یک می‌شود و می‌رود قصابی! دیدم که خبر یک بخش اخبار رسمی تلویزیون، قصابی است و اینکه گوشت چقدر گران شده است. اگر ارزان شود، خبر آخر می‌شود، البته اگر یادشان بماند». بر اساس آمار بانک مرکزی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در مرداد سال ۹۲ یعنی ابتدای دولت یازدهم ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان بود، اما نرخ این ماده غذایی طبق یکی از آخرین گزارش‌های بانک مرکزی در هفته اول اسفند ۹۵ به ۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده، یعنی ۴۲ درصد گران شده است.


کد مطلب: 533898

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/533898/مردم-دلیل-گرانی-گوشت-نمی-خرند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com