پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

مردم به دلیل گرانی گوشت نمی‌خرند

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 533898
بر اساس آمار بانک مرکزی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در مرداد سال ۹۲ یعنی ابتدای دولت یازدهم ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان بود، اما نرخ این ماده غذایی طبق یکی از آخرین گزارش‌های بانک مرکزی در هفته اول اسفند ۹۵ به ۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده، یعنی ۴۲ درصد گران شده است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ روزنامه اعتماد در گزارشی اقتصادی نوشت: «دست‌اندرکاران بازار گوشت قرمز می‌گویند با وجود بالا بودن حجم واردات و تولید گوشت قرمز، قیمت‌ها کاهش نیافته و به همین دلیل مردم گوشت نمی‌خرند که این مشکل از نبود شبکه مویرگی توزیع و تخلفات در بازار ناشی می‌شود».
لازم به ذکر است، روحانی- ۸ اسفند ماه ۹۵- در مجمع ملی سلامت گفت: «دو روزی گوشت گران می‌شود، در برنامه اخبار تلویزیون، خبر یک می‌شود و می‌رود قصابی! دیدم که خبر یک بخش اخبار رسمی تلویزیون، قصابی است و اینکه گوشت چقدر گران شده است. اگر ارزان شود، خبر آخر می‌شود، البته اگر یادشان بماند». بر اساس آمار بانک مرکزی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در مرداد سال ۹۲ یعنی ابتدای دولت یازدهم ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان بود، اما نرخ این ماده غذایی طبق یکی از آخرین گزارش‌های بانک مرکزی در هفته اول اسفند ۹۵ به ۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده، یعنی ۴۲ درصد گران شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حتما گوشت راهم صادر میکنند