کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پدرخوانده‌های اصلاحات، شورای‌شهر بی‌اراده‌می‌خواهند

26 تير 1396 ساعت 12:57


به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق؛ سایت جماران در مطلبی نوشت: «محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر ضرورت انتخاب شهردار تهران از بین منتخبان شورای شهر پنجم تهران، اظهار کرد: بهتر است بعضی‌ها نقش پدرخواندگی خود را کنار بگذارند و اجازه دهند منتخبان شورا در زمینه انتخاب شهردار تصمیم گیر باشند».
صادقی افزود: «ما نباید کار تشکیلاتی خود را فراموش کنیم. به‌هرحال تشکیلاتی وجود داشته و برنامه‌ریزی در آن انجام‌شده و بر این اساس تلاش‌ها و زحمات زیادی صورت گرفته و وقت زیادی صرف این موضوع شده است. همچنین مردم به این لیست شورای شهر رأی دادند و میثاقی هم‌بسته شده که درنتیجه آن انتظاراتی ایجادشده است».
پیش‌ازاین، «محمود علیزاده طباطبایی» عضو شورای شهر اول (منحله) تهران در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته بود: «برخلاف اینکه برخی از آقایان عنوان می‌کنند انتخاب اعضای لیست اصلاح‌طلبان [لیست امید برای شورای شهر تهران[به صورت دموکراتیک صورت گرفته اصلاً چنین نبوده است. به نظر می‌رسد در پشت پرده برای انتخاب اعضای جدید شورا زد و بند سیاسی صورت گرفته است».
علیزاده طباطبایی افزود: «در شرایط کنونی نیز به نظر می‌رسد برخی تلاش می‌کنند در پستوها و در پشت پرده شهردار تهران را انتخاب کنند که این رویکرد صحیح نیست و شهردار تهران نباید در پستوها انتخاب شود».


کد مطلب: 533897

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/533897/پدرخوانده-های-اصلاحات-شورای-شهر-بی-اراده-می-خواهند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com