سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

بازی استقلال و پرسپولیس لغو نخواهد شد

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 533685
برگزار کننده دربی سرخابی، خبر لغو بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در آلمان را تکذیب کرد.
بازی استقلال و پرسپولیس لغو نخواهد شد

به گزارش جهان نيوز، شیرازی، مسئول برگزاری این مسابقه و نماینده 3090 در گفتگو با "ورزش سه"، اعلام کرد: ادعای مطرح شده مبنی بر لغو دربی توسط مسئول برگزاری رقابت های سازمان لیگ، درست نیست و برنامه دربی به قوت خود باقی است. 
 
او گفت: امروز در حضور خبرنگاران به تشریح شرایط این بازی پرداخته ایم و جزئیات برگزاری این بازی را مورد بررسی قرار دادیم، شنیدن این خبر از زبان بنده بسیار عجیب است. 
 
شیرازی در ادامه گفت: به نظر می رسد انتشار خبر لغو این بازی از سوی یکی از مسئولان سازمان لیگ به دلیل مخالفت سازمان لیگ با تعویق برگزاری سوپرجام باشد. 
 
او ادامه داد: در حال حاضر با توجه به لزوم مشارکت هواداران در برگزاری دربی، انتشار اخباری از این دست تنها باعث اقبال مسابقه می شود که برای اولین بار قرار است در یک کشور خارجی برگزار شود و به نوعی آغازگر فصل فوتبالی پیش رو محسوب می شود. 
 
شیرازی در پایان گفت: اگر قصد لغو این مسابقه را داشتیم، در نشست مطبوعاتی امروز این مسئله را به اطلاع خبرنگاران می رساندیم.

منبع:ورزش3
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *