سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
بستن مسجدالاقصی؛

گام نهایی صهیونیست‌ها برای تثبیت اشغالگری

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 533623
مشاور وزیر امور خارجه، دستور نتانیاهو مبنی بر بسته شدن درهای مسجدالاقصی را گام آخر اسرائیلی‌ها برای تثبیت اشغالگری خود به خصوص پس از نزدیک شدن داعش به شکست حتمی در منطقه دانست.
گام نهایی صهیونیست‌ها برای تثبیت اشغالگری
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایکنا، حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه درباره این اقدام توهین‌آمیز و بی‌سابقه صهیونیست‌ها به ویژه در زمانی که داعش در جهان اسلام روبه زوال می‌رود، گفت: اسرائیلی‌ها خوب فهمیده‌اند که توطئه‌ عظیم استکبار برای خارج ساختن فلسطین از مسئله و اولویت اول جهان اسلام، داعش، در حال شکست حتمی است و لذا می‌خواهند در این فرصت گام‌های آخر را در جهت تثبیت اشغالگری خود بردارند. 

وی با مبارک توصیف کردن عملیات استشهادی و عکس‌العمل فلسطینی‌ها پس از این اقدام صهیونیست‌ها گفت: واکنش‌ها به این قضیه نشان داد که فلسطین در حال بازگشت به مسئله اول جهان اسلام است.

در مبارزه با اسرائیل جایی برای ذره‌ای عقب‌نشینی در کلام نیز وجود ندارد
 
شیخ‌الاسلام درباره پیام تسلیت محمود عباس به نتانیاهو نیز گفت: محمود عباس نشان داده جزو جرگه و جبهه مقاومت نیست و آینده خود را در همکاری با جبهه استکبار و مزدوران این جبهه یعنی سعودی‌ها می‌بیند و لذا در جناح نتانیاهو قرار می‌گیرد.

شیخ‌الاسلام درباره درسی که گروه‌های مبارز فلسطینی از تغییر ادبیات و رویکرد خود با این اقدام صهیوینست‌ها می‌گیرند، گفت: به حماس و جهاد اسلامی باید تبریک گفت که با چشمان باز این توطئه صهیونیست‌ها را رصد کرده‌اند و نمی‌گذارند موفق شود و این نشان می‌دهد آنها این درس را خوب گرفته‌اند که در مقابل اسرائیل جایی برای ذره‌ای عقب‌نشینی حتی در لحن و گفتار نیز وجود دارد و تنها به زیاده‌خواهی‌های بیشتر صهیونیست‌ها می‌انجامد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *