جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

بن‌سلمان آزادی موصل را به ترامپ تبریک گفت

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 533546
محمد بن سلمان ولیعهد سعودی آزادی شهر موصل در شمال عراق را به جای ملت عراق به دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تبریک گفت.
بن‌سلمان آزادی موصل را به ترامپ تبریک گفت
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم به نقل از خبرگزاری خبرگزاری دولتی عربستان، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در تماس تلفنی با جیمز ماتیس وزیر دفاع دولت آمریکا، پیروزی بر گروه داعش در نبرد موصل را به،ی تبریک گفت.محمد سلمان به جای ستایش از نقش نیروهای مسلح عراق در آزادسازی موصل موصل و نبرد با گروه تروریستی داعش، از
نقش آمریکا در فرماندهی ائتلاف ضد داعش و از بین بردن این گروه ستایش کرد.

ولیعهد سعودی در این تماس تلفنی گفت: جنگ علیه داعش و همه حامیان و پشتیبانان مالی باید با قاطعیت تمام ادامه یابد.برپایه این گزارش، دوطرف در این تماس به جنبه های توسعه سازوکارهای هماهنگی بین عربستان و آمریکا برای به زعم آنها مبارزه با تروریسم و افراط گرایی پرداختند.

همکاری نظامی و دفاعی بین دو کشور از دیگر موضوع های مورد بحث جیمز ماتیس و محمد بن سلمان بود که وزیر دفاع سعودی نیز می باشد.

محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درحالی آزادسازی موصل را به طور رسمی به دولت آمریکا تبریک می گوید که دولت عربستان چندی پیش تنها در یک جمله و آن هم از زبان یک مسئول خود بدون ذکر نام، این  آزادی را تبریک گفت اما نامی از عراق به میان نیاورد.

خبرگزاری عربستان در این خصوص نوشته بود: یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان گفت که کشورش آزادسازی شهر موصل از لوث گروه تروریستی داعش را تبریک می‌گوید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر جالب - واقعا کی به کی تبریک میگه
Iran, Islamic Republic of
جاااااااان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا تو یک دنیا خاطره داری ... تو اکس زدن اصلا کم نمیاری