پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸
۸
پرویز سروری مطرح کرد

شاهد دیکتاتوری در انتخابات شوراها بودیم/ درخواست«لاریجانی» برای بازشماری را بی‌جواب گذاشتند/ می‌دانند اگر درِ صندوق‌ها باز شود ممکن است بوی تعفن برخی تخلفات بیرون بیاید

شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 533371
عضو شورای شهر تهران گفت: اصلاح‌طلبان می‌دانند اگر درِ صندوق‌ها باز شود ممکن است بوی تعفن برخی تخلفات بیرون بیاید و متاسفانه شاهد یک دیکتاتوری انتخاباتی هستیم.
شاهد دیکتاتوری در انتخابات شوراها بودیم/ درخواست«لاریجانی» برای بازشماری را بی‌جواب گذاشتند/ می‌دانند اگر درِ صندوق‌ها باز شود ممکن است بوی تعفن برخی تخلفات بیرون بیاید
گروه سیاسی جهان نيوز: پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره خبر بسته شدن پرونده انتخابات شوراها و عدم بازشماری آرای شورای شهر تهران، گفت: ما با یک دیکتاتوری روکش شده مواجه هستیم که ظاهر زیبایی دارد، اما باطنش همان استبداد خشن است. امروز شاهد هستیم کسانی که مدعی این بودند باید انتخابات شفاف باشد و مدعی دموکراسی و آزادی جریان مخالف بودند، با گذشت حدود 50 روز از انتخابات تمام فشارها و تلاش‌های ما برای پیگیری از مجاری قانونی را بی‌جواب گذاشتند و تلاش‌های ما به سنگ خورد.

وی افزود: عملاً هیئت نظارت و هیئت اجرایی همه راه‌ها را برای اعتراضات قانونی بستند و با بازی با زمان تلاش می‌کنند بر خواسته قانونی و بر حق ما مهر عدم رسیدگی بزنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ما تقریبا با همه مسئولان از ریاست مجلس صحبت کردیم و چندین بار پیگیری شد و قول دادند 50 نفر اول مورد رسیدگی قرار بگیرد، اظهار داشت: وزیر محترم کشور در تلویزیون به صورت رسمی اعلام کرد 50 نفر اول شورای تهران مورد بازشماری مجدد قرار می‌گیرد. از هیئت نظارت شهرستان، شورای نظارت استان، هیئت مرکزی و تا نامه به دادستان و دیوان عدالت اداری و همه کسانی که احساس می‌شد می‌توانند صدای دادخواهی ما را به گوش مسئولان نظارت اجرایی برسانند پیگیری شد، اما هیچ‌ کدام از پیگیری‌ها به نتیجه نرسید و فکر می‌کنم هرگز به نتیجه نمی‌رسد.

سروری تصریح کرد: اصلاح‌طلبان می‌دانند اگر درِ صندوق‌ها باز شود ممکن است بوی تعفن برخی تخلفات بیرون بیاید. متاسفانه شاهد یک دیکتاتوری انتخاباتی هستیم و اصلاح‌طلبان نشان دادند اگر به قدرت برسند هیچ یک از معیارهای قانونی و انتخاباتی را رعایت نمی‌کنند و در مسیر خواسته‌های خودشان حرکت می‌کنند. ما تا آخر رسیدگی می‌کنیم تا این به عنوان یک سند زنده در تاریخ بماند.

وی افزود: ظاهرا آنها به‌دنبال این هستند که ما به اقدامات غیرقانونی دست بزنیم تا گذشته سیاه خودشان را در فتنه 88 جبران کنند. باید بدانند که ما حتی اگر خودمان قربانی این موضوع بشویم حاضر نیستیم به نظام خدشه‌ای وارد شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آقای چمران چندین بار با رئیس مجلس مذاکره داشته و لاریجانی هم قول پیگیری داد تا 50 نفر اول مورد بازشماری قرار بگیرند، گفت: با این‌ حال شورای نظارت اعلام کرد ریاست قوه مجاز نیست در انتخابات دخالت کند و عملا این موضوع هم بی‌جواب گذاشتند. وزیر کشور که خودش جزو مجریان انتخابات است وعده پیگیری داد، اما وعده وی هم به نتیجه نرسید.

سروری خاطرنشان کرد: شاهد هیچ اقدامی از طرف هیئت مرکزی نبودیم و متاسفانه شواهد هم نشان می‌دهد هیئت مرکزی قادر نیست در مقابل زیاده‌خواهی‌های اصلاح‌طلبان مقاومت کند و ظاهرا آنها هم تسلیم زیاده‌خواهی‌های اصلاح‌طلبان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
خوب آخرش چی؟ با این حرف که ما نمیخواهیم مثلا به نظام لطمه بخورد مسله حل میشود . ؟فقط و فقط حرف میزنید . پس مراجع قانونی چه میشود .؟ این قدر دست روی دست گذاشتید و دولت زمان خرید و کار تمام شد . و حالا که کار از کار گذشته بازم حرفهای بی فایده میزنید . دست خودتان هم با اصلاح طلبان در یک کاسه است . خدا روزیتان را جای دیگر حواله دهد. بیچاره ما ملت که بازیچه شماها شده ایم .
Iran, Islamic Republic of
چرا دستگاه‌های نظارتی اقدام نمیکنن؟! مگه وظیفه‌شون همین نیست؟!
اعتماد مردم لطمه بخوره دیگه بهمین راحتی قابل جبران نخواهد بود. حتی شاید اگر در انتخابات ۲ سال قبل مجلس هم تجدیدنظر صورت بگیره نتیجه غیر از این چیزی بشه که الان هست!
لطفا لطفا لطفا برگزاری تمام انتخابات‌های کشور به یک نهاد بی‌طرف واگذار بشه
Iran, Islamic Republic of
از قدیم وندیم گفتن ،ان را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.از ایشان میخواهیم پیگیر قضیه باشند.یادمه دور گذشته شوراها ،خود مسجدجامعی اعتراض کرد وبه راحتی ده درصد صندوقها بازشماری شد.چرا ایندوره نباید اینکار انجام بشه؟!
افشین
Iran, Islamic Republic of
(با گذشت حدود 50 روز از انتخابات تمام فشارها و تلاش‌های ما برای پیگیری از مجاری قانونی را بی‌جواب گذاشتند و تلاش‌های ما به سنگ خورد.)شما که جز افراد بلند مرتبه نظام هستید اینگونه لب به شکایت میگشاید وای بحال مردمی که در نقطه صفر بلند مرتبه ای قرار گرفته اند چرا قواننین ما انقدر ضعیف نوشته شده است که یک وکیل مردم در شورای شهر هم حتی نمیتواند احقاق حق کند
United Arab Emirates
شکست همیشه تلخ بوده
به جای این حرفا به این فکر کنید چرا اینقدر دارید انتخابات رو میبازید.مجلس،ریاست جمهوری و حالا شوراها.
تا آسیب شناسی نکنید و اشکالات رو مرتفع نکنید شکست بعدی در راهه.
Iran, Islamic Republic of
از اسیبهای مهم همین تخلفات گسترده انتخاباتیست که در این دولت به رویه جاری تبدیل شده و حق الناس است وباید بهش رسیدگی کامل شود.در ضمن شما برو شکست 88 تون رو بررسی کن.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه؟ شکست 88؟؟؟ مجیدجان دلبندم، فتنه گران بودند که سال 88 شکست خوردند
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که من یادم میاد اصولگراها انتخابات مجلس رو برده بودند و اولین دولتی بود روحانی که مجلس غیر همسو تشکیل داده بود. حالا که انتخابات بعدی رو هم باختین هیات نظارت شد اصلاح طلب؟؟!!