جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۱
لواسان نشینی سه وزیر روحانی

محل زندگی نعمت‌زاده، آخوندی و دانش آشتیانی!

ویلای گران قیمت وزیر راه و شهرسازی در شمالی‌ترین نقطه تهران
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 533362
طبق بررسی‌ها وزیر آموزش ‌و پرورش (فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی)، راه و شهرسازی (عباس آخوندی) و وزیر صنعت، معدن و تجارت (محمدرضا نعمت‌زاده) سه وزیر دولت روحانی هستند که در منطقه لواسانات شهر تهران ساکن‌اند.
محل زندگی نعمت‌زاده، آخوندی و دانش آشتیانی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه کیهان؛ شهردار لواسان گفت: تعدادی از مسئولان سیاسی کشور در شهر توریستی لواسان زندگی می‌کنند.
علی مرادی اخیرا در نشست خبری جشنواره گیلاس با اشاره به اینکه چهره‌های مختلف هنری و ورزشی در لواسان زندگی می‌کنند تاکید کرد: علاوه بر این افراد، تعداد زیادی از مسئولان سیاسی کشور هم در این شهر توریستی زندگی می‌کنند.
وی البته اسامی این مسئولان سیاسی را که در شهر گران قیمت و خوش آب و هوای لواسان رحل اقامت گزیده‌اند اعلام نکرد اما چندی پیش رسانه‌ها از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی حسن روحانی به عنوان یکی از مسئولان دولت نام بردند که در این شهر ویلای وسیعی دارد.همچنین در این باره نام وزیر آموزش و پرورش نیز به میان آمد که بخشی از ویلای او ظاهرا به انبار واردات پوشاک خارجی توسط دخترش اختصاص یافته بود.همچنین سایت مشرق در گزارشی در این خصوص نوشت: طبق بررسی‌ها وزیر آموزش ‌و پرورش (فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی)، راه و شهرسازی (عباس آخوندی) و وزیر صنعت، معدن و تجارت (محمدرضا نعمت‌زاده) سه وزیر دولت روحانی هستند که در منطقه لواسانات شهر تهران ساکن‌اند.
البته وزیر راه و شهرسازی درحالی در ویلای بزرگش در لواسان زندگی می‌کند ‌که همزمان بسیاری از مردم کشور از گرانی مسکن، گرانی اجاره‌بهای مسکن و بی‌تعهدی مسئولین در قبال ساخت و تکمیل مسکن مهر رنج می‌برند.
مشرق در مطلب دیگری با اشاره به حملات مکرر عباس آخوندی به طرح مسکن مهر نوشت: در شرایطی که وزارت راه و شهرسازی هیچ برنامه‌ای جز تحریک تقاضا با استفاده از مکانیسم پرداخت وام خرید و البته جوسازی برخی رسانه‌های وابسته برای برهم زدن بازار مسکن نداشت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی سیاست دولت نهم و دهم برای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد را به باد انتقاد گرفت. وی البته برخلاف این حملات که در طول دوران تصدی پست وزارت راه و شهرسازی صورت داد، در بیست و سوم مردادماه 92 و در جلسه رأی اعتماد مجلس گفته بود: «شخص من هرگز با مسکن مهر مخالف نبوده و نیستم و من جزو اولین کسانی بودم که این موضوع را وارد نظام برنامه‌ریزی ایران کردم که بعد از آن، این مسئله ردیف پیدا کرد و مباحث دیگری چون بهسازی مسکن روستایی و مسکن اجتماعی تا قبل از دوره مسئولیت من در تاریخ ایران سابقه ندارد!»
به هرحال معلوم نیست مردم باید به ویلای وسیع آقای وزیر در لواسان گران‌قیمت نگاه کنند یا به اظهارات پرتناقض او؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جواد
Iran, Islamic Republic of
به رای خودشان که به روحانی دادند نگاه کنند شاید تا وقتی دیگر. . .
Iran, Islamic Republic of
سرمایه داران خوش نشین دولت روحانی مردم را بیچاره میکنند
مصدق
Iran, Islamic Republic of
گناه کردن انجا زندگی می کنن. الله اکبر از این همه تهمت.
Iran, Islamic Republic of
بله برای مسئول ایراد دارد
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره): کاخ نشینی، خوی کاخ نشینی می آورد...
Iran, Islamic Republic of
صرف داشتن ویلا اشکالی ندارد ، اشکال و یا پرسش آنجاست که از کجا آورده اند ؟؟
اشکال و ایراد بعدی این است که مسولانی که خوی زندگی پر زرق و برق داشته باشند غالبا حال مردم مستضعف را درک نمیکنند. بد نیست سری به حرفهای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بزنیم تا ببینیم امام (ره) در این باره چه گفته.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز به نظرم زیاد ازاین مطالب نگویید مردم ماهمه این مسایل روفهمیدند ولی بازهم بهشون رای دادن
Iran, Islamic Republic of
طفلکی ها همه ساده زیستن ومظلوم
«منظور از ساده زیست دوزیست ، نیست»
Iran, Islamic Republic of
یاد شهید رجایی بخیر محافظین شکایت کردند که ما نمیتونیم از ایشون محافظت کنیم .یکیشون تعریف کرد صبح زود دیدم آقای رجایی نیست همه ترسیدیم ورفتیم سطح شهر دنبالش گشتیم تا اینکه یکی از محافظها بی سیم زد گفت پیداش کردم . چطور؟ گفت سوار بر موتور گازی نون گرفته داره میاد خونه
یوران فریدونی
Iran, Islamic Republic of
امکانات رفاهی و سرمایه، همه ابزار و وسیله برای آسایش بشر هستند، حال اگر عده ای با کج فهمی و کینه توزی و احیاناً عده ای دیگر با نادانی، این ابزار و وسیله را برای مطامع و خواسته های مادی خود به طرز فجیعی به کار گرفتند، ما به عنوان یک انسان خردگرا و خردورز باید در جستجوی راستی و درستی تلاش کنیم البته برای به دست آوردن این گنج گرانبها باید رنجهای بسبار کشید.
Iran, Islamic Republic of
یک اقایی نوشته بود برای این گنج گرانبها باید رنج فراوان کشید منهم میگویم مثل کالای تولید داخلی واین آقایان !!!!!