کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهاجم حادثه متروی شهرری کشته شد/ 2 نفر به بیمارستان منتقل شدند

24 تير 1396 ساعت 11:08

مرگ شرور شهرری بعد از حمله مسلحانه به مردم در مترو


به گزارش جهان نیوز؛ پیرحسین کولیوند دقایقی پیش در شهرری اظهار داشت: مهاجم حادثه امروز متروی شهرری کشته شد.
وی تصریح کرد: ساعت 10 و 44 دقیقه امروز به اورژانس اعلام شد که در متروی شهرری، یک نفر ضارب با سلاح سرد وارد مترو شده و به روحانی مستقر در ایستگاه حمله کرده است.
سرپرست اورژانس کشور افزود: پس از این واقعه، یک نفر دیگر از مسافران که برای دفاع از روحانی وارد عمل می‌شود، هم مورد هجوم ضارب قرار می‌گیرد.
کولیوند ادامه داد: دو نفر در این حادثه مجروح و به بیمارستان برای درمان منتقل شده‌اند.
وی تصریح کرد: پلیس در این حادثه وارد عمل شده است و با شلیک چند گلوله هوایی اوضاع را تحت کنترل قرار داده‌اند؛ همچنین فرد ضارب که در حال فرار بوده است، بر اثر شلیک پلیس جان می‌دهد.
سرپرست اورژانس کشور افزود: شرایط هم‌اکنون در متروی شهرری عادی است و مترو و نیروهای اورژانس کار عادی خود را انجام می‌دهند.


صبح امروز فردی 40 ساله با سلاح سرد وارد ایستگاه شهرری شد و با حمله به شهروندان و مسافران 4 نفر از آنها را زخمی کرد که عوامل انتظامی مستقر در مترو سریعا وارد عمل می‌شوند.
براساس این گزارش، پس از تذکرات مکرر مأموران پلیس فرد مهاجم به سمت یکی از مأموران حمله‌ورد شد و یکی از انها را مجروح کرد که مأموران پس از این اتفاق با به‌کارگیری و رعایت قانون استفاده از اسلحه، مجبور به شلیک به سمت وی می‌شوند.
براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، پس از شلیک مأموران به پای فرد مهاجم این فرد در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.
در پی تیراندازی در متروی شهر ری درهای ایستگاه بسته شده است. طبق اظهارات مردم حاضر در محل صدای ۳ گلوله شنیده شده است.

 
گزارش خبرنگار مهر حاکی از آن است که درگیری و نزاع در مترو شهرری سبب بر هم زدن اوضاع مترو شد.
در این درگیری یک فردی که بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر حال عادی نداشته است، با «قمه» به یک روحانی حاضر در مترو شهرری حمله می کند و به وی ضربه می زند.
هم اکنون نیروهای پلیس در محل حاضر هستند و امنیت به طور کامل برقرار است.


مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری گفت : فردی شرور در ایستگاه مترو شهرری قصد حمله با سلاح سرد به فردی روحانی را داشت که پلیس در تلاش برای خلع سلاح او مجبور شد دو گلوله شلیک کند در این حادثه سه نفر مجروح شدند .  
 به گفته بابایی بر اثر این تیراندازی، دقایقی نظم ایستگاه مترو بهم خورد که با سرعت عمل پلیس و نیروهای انتظامی در کمترین زمان ممکن مترو به شرایط عادی بازگشت و خدمات رسانی به شهروندان در این ایستگاه به شکل عادی درحال انجام و امنیت به طور کامل برقرار است.

 
این خبر تکمیل می شود...


کد مطلب: 533354

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/533354/مهاجم-حادثه-متروی-شهرری-کشته-2-نفر-بیمارستان-منتقل-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com