پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۰
۱۷

واکنش تتلو به اظهارنظر جدید حجت‌الاسلام رئیسی+عکس

پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 532979
مقصودلو عنوان کرد: تشکر می‌کنم از آقاى رئیسى عزیز، همین که ایشان راجع به من حرف می‌زنند برای من افتخار است و چه برسد که تعریف هم بکنند. من کوچیک‌تر از این حرف‌ها هستم و همه سعى و تلاشم این است که فقط بتوانم مفید باشم.
واکنش تتلو به اظهارنظر جدید حجت‌الاسلام رئیسی+عکس
به گزارش جهان نيوز، پس از انتشار اظهارنظر حجت الاسلام رئیسی درباره امیرحسین مقصودلو(تتلو)، وی در صفحه اینستاگرامش به این سخنان واکنش نشان داد و تشکر کرد.
 
تتلو در اینستاگرامش نوشت: تشکر میکنم از آقاى رئیسى عزیز و همین که ایشون راجع به من حرف میزنن برام افتخاره و چه برسه دیگه به تعریف من کوچیک تر از این حرفام و همه ى سعى و تلاشم اینه که فقط بتونم مفید باشم و بقیه رو خوشحال کنم و خداروشکر میکنم که بالاخره یه بزرگى از ما خوب گفت این معرفت و بزرگواریشون رو نشون میده چون قبل از ایشون هیشکى حتى اسم منو نمیبرد که نکنه براش دردسر شه. میفهمم این کار بزرگشونو و از خدا میخوام که بتونم جبران کنم. راستش من اتهام اشاعه ى فحشا داشتم و همین صحبت آقاى رئیسى به عنوان یکى از بزرگان قوه قضاییه ، به من ثابت میکنه که بیگناهم و خدا منو به خاطر گذشته و جوونیم بخشیده. همین بسمه حتى اگه بازم برم زندان ، جلوى خودم و خداى خودم رو سفیدم دست ایشون رو هم میبوسم و سعى میکنم که بتونم جلوى ایشون و قاضىِ محترم تجدید نظرم رو سفید باشم
 
گفتنی است چندی پیش حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با مدیران عامل برخی خبرگزاری‌های درباره دیدارش با این خواننده گفت: آقای مقصودلو را در نمازخانه فرودگاه، درست در زمانی که برای رسیدن به پرواز عجله هم داشتم به من معرفی کردند و اگرچه با سابقه او آشنائی نداشتم اما گفتند علیرغم سابقه‌اش، اخیراً اشعار و ترانه هایی اثرگذاری در مورد شهدا، حجاب، مدافعان حرم و ... خوانده است و همانجا خیلی صادقانه باب صحبت کوتاهی درباره سوابق منفی گذشته‌ و اینکه از آن رویگردان بوده، باز کرد.

با اینکه بعد از نماز با عجله به سمت پرواز باید می رفتم، اما نشستم و 3 تا 4 دقیقه او را بخاطر ترانه ای که برای امام رضا (ع) خوانده بود، تحسین و تشویق کردم و رفتم. بعداٌ از دوستان شنیدم که ایشان تصویر این دیدار کوتاه را در فضای مجازی منتشر کرده و نوشته که من ابتدا از فلانی می ترسیدم ...‌ ببینید چگونه فضای روانی جامعه و جوانان را با عملیات روانی تحت تأثیر رقیب هراسی قرار داده بودند.

صدها هزار نفر تحت تأثیر این تبلیغات قرار گرفته بودند. البته گویا ایشان تاوان این اظهارنظر خود را هم داده بود. خیلی متأسف شدم وقتی شنیدم که تصاویر نامناسبی از گذشته که او از آنها اعلام برائت کرده با طراحی همان اتاق عملیات روانی به طور گسترده در فضای مجازی پخش شد. خُب، این کار خیلی زشت و حرام بیّن و اشاعه فحشاء از جوانی است که اظهار میکند من توبه کرده‌ام. این گناهی عظیم‌تر است.

خب از این دیدار معمولی  هم متأسفانه برخی سوء استفاده کردند؛ شئونات فردی و اجتماعی ما به عنوان یک طلبه اقتضاء دارد که جوانان را از خود نرانیم، خصوصاً افرادی که می خواهند راه اصلاح را در پیش بگیرند. من در طول سالهای گذشته بارها در مجامع عمومی و ... با افرادی که بعضا سوابق خوبی هم نداشتند و حتی محکوم هم شده بودند، صحبت کرده‌ام و پای درد دلشان نشسته‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناصر
Iran, Islamic Republic of
حركت آگاهانه آيت الله رئيسي نشان داد كه چگونه يك .... ميتواند سالم شود.
Iran, Islamic Republic of
جناب رئیسی بهتر است مشاوران نا آگاه خودتان را بیرون کنید و مشاوران مدبری برای خودتان استخدام کنید .
Iran, Islamic Republic of
تکبیر
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براي رييسي
Iran, Islamic Republic of
منم برا تو متاسفم
سروش
Iran, Islamic Republic of
بنظرم تیم آقای رییسی ضعیف بود آنها تمام امیدشان به ..... و ضعف دولت روحانی بود، اصلا نتوانستن قطبی سازی تیم روحانی را که در ذهن مردم انتخاب بین جنگ و صلح را جا انداخته بودند را بشکنن، درضمن آنها در جذب مردم ناراضی از عملکرد آقای روحانی هم ضعیف عمل کردند تازه اینکه روحانی توانست از طیف مذهبی ها را هم جذب خود کند ولی تیم رییسی ... سرانجام اینکه آنها آمادگی واقعی تمام عیار در تمام شرایط سخت را نداشتند، تیم رییسی شاید هزاران بار آنچه بر حضرت زینب کبری آمده بود را خوانده باشند، اصلا تاکتیک آن بزرگوار را یادنگرفته، این که بارها و بارها بگویی تیم روحانی منابع در اختیار داشتن و... سیره امامان مان به ما یاد داده ان با دستان خالی هم می شود غوغا کرد بشرطی که خودمان را آماده شرایط سخت کرده باشیم، بله آن بزرگواره بجای آه و ناله بخاطر آن همه مصیبت از زیبایی ها حرف زد، آقای رییسی. چرا نتوانستید بدترین ها را پیش بینی کنید؟ و آماده مقابله با بدترین ها باشید، اینکه فلانی دروغ گفت دست ما برای دروغ گفتن بسته است و... همه اینها ناشی از ضعف بازی خوانی سیاسی و نبود توکل به خداست، که چگونه راه حل ها عجاب آوری به ذهن بندگان خالصش القا می کند.
United Arab Emirates
من به عنوان یک پژوهشگر در عرصه حقوق باید بگم رفتار و کردار حاج اقای رییسی بیشتر شبیه حقوقدانان بود تا فلانی ها، هر چند فقه خونده هستند. عصر روزی که با تتلو حرف زدن مردم میگفتن حاج اقا به خودشون و آراشون اسیب زد. من گفتم هر کی اهل معرفت باشه و روشن، با این حرکت یک دل که هیچ بلکه صد دل عاشق اقای رییسی میشه. اقای رییسی و مشاورانشون حتما می دونستن این گفتگو تاثیر منفی در نزد مردم داره ولی خوب حاج اقای رییسی با این حرکت ثابت کردن که چطور میشه بر قلب ها حکومت کرد... خدایی اگر حاج اقا غیر از تفقد و دلجویی از تتلو کاری دیگر می کرد دیگر هیچ گاه به ایشان نزدیک نمی شدم. راستش من اونروز مرام و اخلاق حضرت امیر ع رو بدون هیچ تزویر در حاج اقای رییسی دیدم. سر همین قضیه هر وقت حرم امام رضا می رم خوب اطرافم رو نگاه میکنم که اگر از قضاء حاجی رو دیدم بهشون بگم حاجی حرکتت ایول داشت به مولا. الحق که ازاده ای.... یا علی
Iran, Islamic Republic of
میشه از زاویه ی دیگری هم ب موضوع نگاه کرد،هرچند شاید شما درست بگید
Iran, Islamic Republic of
اى ول پژوهشگر عرصه حقوق ! چه زبان فخيمى، چه ادبيات آكادميكى ! به مولا اند مرامى !!!
Iran, Islamic Republic of
موافقم رفتار آقای رییسی کاملا درست بود حتی اگر آرا او ریزش داشت چون طبق رفتار امامان بزرگوار رفتار کرد
Iran, Islamic Republic of
حرف بي منطق نزن بيشتر خرابش ميكني اصلا كارش درست نبود
Iran, Islamic Republic of
راست میگی کار روحانی درست بود که با گروه ساسی مانکن ملاقات داشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بادمجان دورقاب چین یعنی....
United Kingdom
حاج اقا هم اينكار رو به خاطر شما كرد كه به ايشون نزديك بشي !
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
به گفته امام خمینی دشمن خارجی که آشکار است و هیچ غلطی هم نمی تواند بکند مشکل ما از این نماز شب خوان هاست با اینه چه باید بکنیم
Iran, Islamic Republic of
در سیره اهل بیت علیهم السلام موارد متعدد وجود دارد که ایشان متضرر میشدند ولی اخلاق کریمانه را بجا می آوردند
Iran, Islamic Republic of
دین ابزاری یعنی این شخص