کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش معنادارسعید جلیلی به سخنان روحانی

21 تير 1396 ساعت 23:25

«بعضی ها بلافاصله وقتی که موفقیتی به دست می‌آید، ظاهر می شوند! همین‌هایی که از زیر بار مسؤولیت شانه خالی می‌کنند: « الَّذينَ يَتَرَبَّصُونَ بِکُمْ فَإِنْ کانَ لَکُمْ فَتْحٌ مِنَ اللَّهِ قالُوا أَ لَمْ نَکُنْ مَعَکُمْ ».


به گزارش جهان نیوز، ساعاتی پس از آنکه حسن روحانی در چرخشی 180 درجه ای نسبت به سخنان قبلی خود درباره «موشک»، گفت: «موشک را کی درست کرد؟ سازنده این موشک دولت و وزارت دفاع است و پول آن را بخش اقتصادی کشور تامین می‌کند.» سعید جلیلی بدون نام آوردن از روحانی، در کانال تلگرام خود نوشت:

 
«بعضی ها بلافاصله وقتی که موفقیتی به دست می‌آید، ظاهر می شوند! همین‌هایی که از زیر بار مسؤولیت شانه خالی می‌کنند: « الَّذينَ يَتَرَبَّصُونَ بِکُمْ فَإِنْ کانَ لَکُمْ فَتْحٌ مِنَ اللَّهِ قالُوا أَ لَمْ نَکُنْ مَعَکُمْ ». تعبیر قرآن است که می‌گوید اینها نگاه می‌کنند و  اگر دیدند موفقیتی حاصل شد و غنائمی به دست آمد، آن وقت می‌گویند ما که بودیم! کسانی دیگر هم هستند که ظاهراً با شما هستند: «و من الناس من يقول آمنا بالله». اما اگر مشکلاتی پیش بیاید « فَإِذَا أُوذِيَ فِي اللَّهِ». یک دفعه می‌گویند چه شد؟ « جَعَلَ فِتْنَةَ النَّاسِ كَعَذَابِ اللَّهِ». می‌گویند چرا این طور شد؟ چرا این مشکلات پیش آمد؟ چقدر هزینه بدهیم؟ اما اگر از آن طرف پیروزی کسب شود، «جاءَ نَصْرٌ مِنْ رَبِّکَ لَیَقُولُنَّ إِنَّا کُنَّا مَعَکُمْ». می‌گویند ما که از اول با شما بودیم! اصلاً ما هم بودیم.»


کد مطلب: 532931

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/532931/واکنش-معنادارسعید-جلیلی-سخنان-روحانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com