پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۲
۲۷

واکنش معنادارسعید جلیلی به سخنان روحانی

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 532931
«بعضی ها بلافاصله وقتی که موفقیتی به دست می‌آید، ظاهر می شوند! همین‌هایی که از زیر بار مسؤولیت شانه خالی می‌کنند: « الَّذينَ يَتَرَبَّصُونَ بِکُمْ فَإِنْ کانَ لَکُمْ فَتْحٌ مِنَ اللَّهِ قالُوا أَ لَمْ نَکُنْ مَعَکُمْ ».
واکنش معنادارسعید جلیلی به سخنان روحانی
به گزارش جهان نيوز، ساعاتی پس از آنکه حسن روحانی در چرخشی 180 درجه ای نسبت به سخنان قبلی خود درباره «موشک»، گفت: «موشک را کی درست کرد؟ سازنده این موشک دولت و وزارت دفاع است و پول آن را بخش اقتصادی کشور تامین می‌کند.» سعید جلیلی بدون نام آوردن از روحانی، در کانال تلگرام خود نوشت:
 
«بعضی ها بلافاصله وقتی که موفقیتی به دست می‌آید، ظاهر می شوند! همین‌هایی که از زیر بار مسؤولیت شانه خالی می‌کنند: « الَّذينَ يَتَرَبَّصُونَ بِکُمْ فَإِنْ کانَ لَکُمْ فَتْحٌ مِنَ اللَّهِ قالُوا أَ لَمْ نَکُنْ مَعَکُمْ ». تعبیر قرآن است که می‌گوید اینها نگاه می‌کنند و  اگر دیدند موفقیتی حاصل شد و غنائمی به دست آمد، آن وقت می‌گویند ما که بودیم! کسانی دیگر هم هستند که ظاهراً با شما هستند: «و من الناس من يقول آمنا بالله». اما اگر مشکلاتی پیش بیاید « فَإِذَا أُوذِيَ فِي اللَّهِ». یک دفعه می‌گویند چه شد؟ « جَعَلَ فِتْنَةَ النَّاسِ كَعَذَابِ اللَّهِ». می‌گویند چرا این طور شد؟ چرا این مشکلات پیش آمد؟ چقدر هزینه بدهیم؟ اما اگر از آن طرف پیروزی کسب شود، «جاءَ نَصْرٌ مِنْ رَبِّکَ لَیَقُولُنَّ إِنَّا کُنَّا مَعَکُمْ». می‌گویند ما که از اول با شما بودیم! اصلاً ما هم بودیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرد با وجدان و یار وفادار رهبر انقلاب
گودرز
احسنت خوب بود
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر جلیلی دقیقا...... دقیقا زده تو خال. خدا حفظت کند.
Iran, Islamic Republic of
چهار سال باید صبر کرد ...
Iran, Islamic Republic of
افرین
واقعا مرد روزگار هس
از این مردان روزگار کم داریم ولی بعضیها نمی فهمند
Iran, Islamic Republic of
آقای جلیلی از ذخایر نظام هستند نه بعضی دیگر
Iran, Islamic Republic of
خوبه معني ذخاير رو هم فهميدم ههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
نکنه ذخایر نظام از جنس آنهایی است که فعالیتهای اقتصادی پر از شک و شبهه دارند ؟
خداوند وقتی انسان را خلق کرد به عقلش سپرد. بد نیست از این عقلت یک کم استفاده کنی
بخند خنده بر هر درد بی درمان دواست به جز....
مقدم
Iran, Islamic Republic of
احسنت احسنت احسنت به اين دقت نظر
lآیا موشک زدن به سوریه موفقیت است؟
Europe
نه برادر من بلکه امضا کردن توافق خفت بار برجام و قراردادهای واداده نفتی موفقیت بزرگ است که دولت از انجام آن جشن پیروزی گرفته و به خود میبالد. حالا خواهش و التماس از فرانسه برای تحویل هواپیما قبل از انتخابات و بهره برداری سیاسی از ان و پز دادن روحانی و حامیان به کنار
Iran, Islamic Republic of
و التماس به عربستان!!
Iran, Islamic Republic of
اسم عربستان را نیار که حالم بدجور خراب میشه. اسرائیل غاصب جنایتکار یک دشمن به تمام معنا است همینطور همه دوستان دور و نزدیکش.
امــا عربستان یک دشمن در لباس اسلام است و این از همه بدتر است.
Iran, Islamic Republic of
آیا به مفت فروختن نفت شاهکار است؟
آیا صندوق فرهنگیان احیا شده است؟
آیا با عایا یکی است؟
به راستی که
مغز آلوده گر شده با بنگ ... نرود میخ آهنین در سنگ
Iran, Islamic Republic of
موشک زدن به سوریه ؟ آیا نیروهای ما در سوریه ، به سوریه تیر می زنند یا به دشمنان سوریه ؟ نه تیرها و نه موشکها هدفشان سوریه نبوده و نیست بلکه هدفشان دشمنان ما و سوریه است .
شلیک موشک به سمت دواعش اشغال کننده سوریه هم برای ما و هم برای سوریها و هم همه مستضعفین جهان افتخار بزرگی بود چرا که قدرت رهبری مقاومت را به رخ دشمنان و ذوستان کشاند اا دوستان دلگرم و امیدوار و دشمنات خائف و ناامید شوند .
Iran, Islamic Republic of
موشک به سوریه!!!!!!!!
تو هم که تیتر بی بی سی رو زدی نکنه به قول اقای زنگنه مزدورشی (یادتون که هست زنگنه بعد از حوادث 88 به خبرنگاران خبرگزاریهای دولتی ورسمی گفت مزدور)
United States
نه درمقابل عملیات تروریستی سکوت کردن موفقیت است!!!!!! آن شش تا موشک به تروریستها نخورد قلب صهیونیست ها رو از طپش انداخت....
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
موشک زدن به داعش در سوریه از خاک ایران و هلاکت سران جنایتکار آن موفقیت خیلی بزرگی است، زیرا آمریکا بیشترین پایگاه نظامی را در اطراف ایران دارد که تمامی آنها در تیررس موشکهای ما قرار دارند و به آنها ثابت شد که در صورت غلط اضافی، پایگاههایشان را با خاک یکسان می کنیم. این یعنی موفقیت. موشکهای نقطه زن سپاه قهرمان، خار چشم دشمنان است
United States
دست مریزاد آتش به اختیاری که رهبری فرمودند یعنی این....
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تاسف است یک روز مشکل کشور نشان دادن شهر موشکی ویک روز افتخار به دادن حقوق کسی که موک شلیک می کند نکنددولت از اموال وزیران میلیاردی حقوق ان ها را میدهد یک روز ۳۸ سال حکم اعدام را نکو هش ویک روز منافقان را با داعش مقایسه کردن دولت تا کی می خواهد با احساسات کشور را کنترل کند
Iran, Islamic Republic of
این حصوصیت افراد سود جو میباشد و هر کس که تاریخ را بخواند می بیند امثال این افراد زیاد بوده و حق و ناحق را می شناسند
Iran, Islamic Republic of
چقدر حضرات اصلاح طلب .... و بیکار تو سایت ها می چرخند
تو این سایت هم اول از همه میان همون یکی دو تا رأی منفی و خودشون می زنند
به راستی که وقت و علم و حقیقت برای این عزیزان نباید ارزش خاصی هم داشته باشه.
شما دوستان محترم اصلاحطلب از روشنفکری ریش پروفسوری و کت شلوار-کراوات و این ظواهرش و دیدید اما اگر الان بهتون بگیم چند تا کتاب خوندید و چه نقدی بر مطالبشو دارید فکر کنم موهاتون فرفری بشه
Iran, Islamic Republic of
افرین
خدا دنیا رو دار امتحان قرار داده
Iran, Islamic Republic of
موافقم سخنان ايشان هستم.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
روحانی با لباس روحانیت در مناظره ها علیه تنا حکومت الامی که توسط روحانیون اداره می شدحرف های زدکه هیچ کس نزده بود وقتی او ۳۸سالعملکرد نظام رازیر سوال بزد کسی نبود به ایشان بگوید مگر خودشما همیشه در راس نهاد های امنینتی نبودی اقای روحانی حتی رسانه های غربی صددرصد عملکرد نظام رازیرسوال نمی برند مثلا منافقان وموادمخدررا هچ کس نمی تواند نقش نظام را نادیده بگیرداقای روحانی امضایشما پای بیشر قوانین هست حتی پای حصرسران فتنه اقای روحانی امیدوارم روزی توسط برخی لقب ...... را نگیری
Iran, Islamic Republic of
این گروه دو رنگ آیا .... نیستند ؟ اعمال و رفتارشان ، خصوصا در مماشات با دوشمنان اسلام و کشور ، در نحوه برخورد با دوشمنان و قراردادهایی که با آنها بستند و ... همگی حاکی از این نیست که آنها .... و ....دوشمن هستند ؟ لازم است ملت هوشیار می بودنند و نیز هوشیار باشند و از انتخاب این افراد بپرهیزند و بنا به وصیت امام خمینی (ره) کشور را بدست نااهلان ( ....) نسپارند.