جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

انگیزه اصلی قاتل آتنا اصلانی اعلام شد

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 532885
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل انگیزه قاتل این دختر هفت ساله پارس آبادی را اعلام کرد.
انگیزه اصلی قاتل آتنا اصلانی اعلام شد

به گزارش جهان نيوز، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن تسلیت به خانواده آتنا اصلانی و ابراز همدردی با شهروندان شهرستان پارس آباد انگیزه قاتل این دختر هفت ساله پارس آبادی را اعلام کرد.
وی تصریح کرد: با دستور دادستان مرکز استان اردبیل تیم چهار نفره از متخصصان پزشکی قانونی با دقت معاینه جسد را انجام دادند.
دادستان مرکز استان اردبیل افزود: علیرغم گذشت مدت طولانی از قتل، تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.
وی خاطرنشان کرد: قاتل ۴۲ ساله، متاهل، دارای فرزند و سابقه دار است.
عتباتی به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس آباد اطمینان داد که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد و گفت: وفق دستور ریاست محترم دادگستری استان اردبیل و با نظارت دادستان مرکز استان، کلیه روند پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.
در همین زمینه : جزئیات جدید از پرونده قتل دختر هفت ساله پارس آبادی
آتنا اصلانی کودک ۷ ساله اهل پارس آباد حدود سه هفته قبل برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه باز نگشت تا اینکه دو روز گذشته پلیس جسد او را در خانه مظنونی  که بازداشت شده بود، پیدا شد.  متهم که از ۵ روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
مفلوک بینوا چه جهنمی برای خود و خانواده اش درست کرد.حقا که باید به خدا پناه برد از پیشامدهای ناگوار جهنمی.وقتی آدم از خدا رویگردان شد و خدا او را به خودش واگذاشت بروز چنین پیشامدهایی غیرمنتظره نیست.
Iran, Islamic Republic of
جنون شهوانی چها که نمی کند !
کسان و دستگاههایی که به این جنون دامن می زنند مسئولند
بماند
Iran, Islamic Republic of
فقط سنگ سار
پوریا
Iran, Islamic Republic of
هرچنداعدام هم براش کمه اماعذاب واقعی شواون دنیامیکشه خدابه پدرمادرآتناصبربده اعدام قاتل بی رحمشوبایدصدا و سیما نشون بده تا درس عبرتی بشه
Iran, Islamic Republic of
قاتل بايد دست مردم.پارس اباد اعدام شود سنک سر