جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

کواکبیان: قصد اهانت به روحانیت را نداشتم

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 532831
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قصد اهانت به روحانیت را نداشتم.
کواکبیان: قصد اهانت به روحانیت را نداشتم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس پس از اظهارات حجت‌الاسلام پژمانفر نمایند مردم مشهد و در جریان بررسی طرح سه فوریتی توقف موقتی قرارداد با توتال در جلسه علنی امروز چهارشنبه 21 تیر پارلمان، اظهار داشت: بنده کوچک‌ترین قصدی برای توهین به مقام شامخ روحانیت نداشتم.

وی افزود: بحث من این بود که آقای وزیر نفت امروز درباره قرارداد توتال توضیح داد که اگر این پول‌ها را وارد مملکت کنیم به نفع اقشار محروم کشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: اگر برخی احساس کردند که قصد بنده توهین به روحانیت بوده، عذرخواهی می‌کنم.

کواکبیان قرارداد توتال را منجر به باز شدن گره از مشکلات کشور دانست و اظهار داشت: از نمایندگان مجلس می‌خواهم که به آن توجه داشته باشند.

علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، پس از اظهارات کواکبیان، گفت: آقای کواکبیان اصل حرف شما درست نیست که هر کسی که این طرح را امضا کرده باید تخصص داشته باشد.وی افزود: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس نمایندگان می‌توانند طرح‌ها را امضا کرده و یا درباره موضوعات اظهارنظر کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سيدحسين
Iran, Islamic Republic of
عجب مجلس باحاليه ابهت مجلسو رياست مشت علي