پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پرسپولیس،‌بازی‌نمایشی و جریمه‌سنگین

سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 532518
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال می‌گوید که در صورت عدم حضور پرسپولیس در دیدار سوپرجام مقابل نفت، سازمان لیگ، جریمه مالی سنگینی برای سرخ پوشان در نظر می‌گیرد.
پرسپولیس،‌بازی‌نمایشی و جریمه‌سنگین
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سعید فتاحی درباره احتمال برگزاری یک دیدار دوستانه دیگر بین استقلال و پرسپولیس در آمستردام در تاریخ ۳۰ تیرماه که با تاریخ دیدار سوپر جام هم‌زمان شده است، اظهار کرد: ما تاریخ سوپرجام را اعلام کردیم

. اگر پرسپولیس برای این دیدار نیاید طبق قانون جریمه می‌شود. سوپر جام یک بازی رسمی است و باید انجام شود.

جریمه پرسپولیس هم با تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ تعیین می‌شود و سرخ‌پوشان باید ضرر اسپانسر، نفت و باقی ضررهای مالی که از عدم حضور پرسپولیس ایجاد می‌شود را پرداخت کند.

مطمئن باشید جریمه سنگینی برای پرسپولیس در صورت عدم حضور آن‌ها در دیدار سوپر جام نظر می‌گیریم.
 
او با بیان اینکه پیش از برگزاری هر دیدار دوستانه در خارج از کشور باید مجوز آن از فدراسیون فوتبال اخذ شود، گفت: آن‌ها تاکنون هیچ مجوزی برای دیدار دوستانه داربی از فدراسیون نگرفته‌اند.

همچنین شک نکنید که اگر اسپانسر این دو باشگاه بخواهد در برنامه سازمان لیگ اختلال ایجاد کند با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

البته آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند داربی اول در آلمان را هماهنگ کنند چه برسد به برگزاری دیدار دوم در آمستردام.

درصورتی‌که این دیدار بدون مجوز فدراسیون فوتبال برگزار شود با استقلال هم برخورد می‌شود ولی احتمالا جریمه مالی برای آن‌ها در نظر گرفته نشود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره مراسم شب گذشته قرعه کشی لیگ هفدهم، بیان کرد: مراسم از لحاظ فنی مشکلی نداشت ولی بخاطر مشکل و اختلاف بین اسپانسر برنامه و صدا و سیما، پخش زنده آن انجام نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *