پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
قاضی عسکر:

به هیچ وجه حج تمتع امسال منتفی نمی شود

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 531410
سرپرست حجاج ایرانی گفت: در جلسات برگزار شده در شورای عالی امنیت حج تمتع سال 96 بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.
به هیچ وجه حج تمتع امسال منتفی نمی شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، علی قاضی عسکر گفت: شورای عالی امنیت ملی در جلسه 10 روز قبل خود  اعزام زائر به حج تمتع امسال را تأیید کرد و در حال حاضر هیچ مشکلی در راستای اعزام حجاج به حج تمتع سال 96 وجود ندارد. این تصمیم اتخاذ شده و دیگر جای هیچ تردیدی در برگزاری حج امسال وجود ندارد.

وی افزود: تمام ارکان و نظام‌های جمهوری اسلامی ایران پای حج تمتع امسال ایستاده‌اند و همه ملزم به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم حج هستند بنابراین حج 96 به‌عنوان تصمیم نظام معرفی شده است.

سرپرست حجاج ایران خاطرنشان کرد: در کمیسیون امنیت ملی و فرهنگی مجلس حج تمتع امسال در قالب یک برنامه ویژه و جامع به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام شده است و تفاهم‌نامه ایران با کشور عربستان و اقدامات صورت‌گرفته در راستای حج تمتع به‌صورت گزارشی کامل به مجلس ارائه شده است.

وی عنوان کرد: جای هیچ ابهامی در برگزاری حج تمتع سال 96 وجود ندارد و جز در صورت ایجاد مشکل جدی، زائران به کشور عربستان اعزام خواهند شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *