پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هشت زخمی در تیراندازی مقابل مسجدی در فرانسه

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 530992
شبکه خبری اسکای نیوز عربی در خبری فوری بامداد دوشنبه اعلام کرد: هشت تن در شلیک گلوله افراد مسلح ناشناس در مقابل مسجدی در شهر « اوینیون» در جنوب فرانسه زخمی شدند.
هشت زخمی در تیراندازی مقابل مسجدی در فرانسه
به گزارش جهان نيوز به نقل از این شکبه خبری، شاهدان عینی در این باره گفته اند که دو فرد مسلح در نزدیکی مسجد «رحمت» اقدام به تیراندازی کرده اند.
 
دادستان عمومی فرانسه ضمن رد کردن تروریست بودنی حادثه مسجد رحمت، تصریح کرد: هشت تن از جمله یک کودک در تیراندازی در برابر مسجدی در شهر اوینیون در جنوب شرق فرانسه زخمی شدند.
 
براساس گزارش دادستان کل فرانسه، شواهد موجود در محل حادثه، نشان می دهد که دستکم دو نفر در ساعت 22.30 دقیقه به وقت محلی، از خودرویی پیاده شدند و اقدام به تیراندازی کردند.
این نهاد قضایی اعلام کرد: وضعیت جسمی زخمی شدگان حادثه، وخیم نیست و براساس اطلاعات به دست آمده، مسجد هدف افراد مسلح نبوده است.
 
دادستان فرانسه با رد ماهیت تروریستی بودن حادثه، باردیگر تاکید کرد: تنها حادثه در خیابانی رخ داد که مسجد در آن قرار داشته است.
 
براساس گزارش شاهدان عینی، خودرویی که از آن شلیک شده است، حامل چهار مسلح نقاب دار بود.
 
تحقیقات پلیس برای کشف عاملان این حادثه همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *