جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بن سلمان حذف طرفداران «نایف» را آغاز کرده است

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 530987
یک روزنامه آمریکائی از آغاز قلع و قمع طرفداران ولیعهد برکنار شده عربستان توسط محمد بن سلمان ولیعهد جدید این کشور خبر داد.
بن سلمان حذف طرفداران «نایف» را آغاز کرده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه آمریکائی وال استریت ژورنال، محمد بن سلمان ولیعهد جدید سعودی قلع و قمع طرفداران محمد بن نایف (ولیعهد برکنار شده) و همچنین مخالفان خود را آغاز کرده است.

به گزارش این رسانه آمریکائی، به دربار سلتنطی اعلام شده است که باید رفت و آمدهای محمد بن نایف محدود شده، همچنین فعالیت های فعالان رسانه ای، وبلاگ نویسان و شخصیت های دینی مورد بررسی و مداقه بیشتری قرار گیرد.

چند مقام سعودی و آمریکائی مطلع در این باره به روزنامه آمریکائی وال استریت ژورنال اعلام کردند که بن سلمان در هفته اخیر در تلاش بوده است تا به سرکوب مخالفان و ساکت کردن متقدان خود مبادرت ورزد.

یکی از منابع اگاه در این باره گفته است: هدف از این اقدام این است که مطمئن شوند هیچ توطئه ای در کار نیست.
لازم به ذکر است، ملک سلمان پادشاه عربستان ماه گذشته پیش با انتصاب فرزند خود محمد بن سلمانِ ۳۱ ساله به عنوان ولیعهد این کشور رسماً محمد بن نایف را از این سمت معزول ساخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *