جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

ایران، اسد و حزب‌الله باید از سوریه بروند

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 530784
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که توافق‌های اخیری که برای حل بحران سوریه حاصل شده است، مورد قبول این رژیم نیست.
ایران، اسد و حزب‌الله باید از سوریه بروند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم به نقل از العهد، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر مواضع این رژیم که خواهان برکناری بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه است تاکید کرد.

لیبرمن در جمع روزنامه نگاران و رسانه‌های صهیونیستی در تل‌آویو افزود: توافقی که اکنون از آن صحبت می‌شود و برخی برای پایان دادن به جنگ سوریه در حال فراهم کردن مقدمات آن هستند، از سوی اسرائیل قابل قبول نیست و ما به این توافق تا زمانی که حزب‌الله و ایران و اسد از سوریه دور نشوند، پایبند نخواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ادامه اصابت خمپاره‌های به جولان از سمت سوریه، واکنش اسرائیل را در پی خواهد داشت، تاکید کرد که اسرائیل به دنبال ماجراجویی و جنگ در جنوب یا شمال نیست.

لیبرمن افزود: هنگامی که می‌گوییم ما به دنبال جنگ نیستیم، این شامل خطوط قرمز ما نمی‌شود و سیاست‌های ما آشکار و مبتنی بر بازدارندگی است و ما هر کاری را که باید در این زمینه انجام داد، انجام می‌دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي
Iran, Islamic Republic of
ام الفساد و جنگ افروز قرن آمريكا و اسرائيل هستند ولي هنوز هم دم از عدم جنگ طلبي مي كنند .
يونس
Iran, Islamic Republic of
ما نه تنها از سوريه نخواهيم رفت بلكه انشاالله به زودي و پس از آزادسازي مكه و مدينه به قدس خواهيم رفت.