پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سند رسمی داعش برای مالکیت بردگان جنسی

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 530732
گروه تروریستی داعش که از چند سال پیش در عراق و سوریه بازار برده راه انداخته، برای فروش ربوده شدگان و اسیران به ویژه بردگان جنسی، سند رسمی تنظیم و ثبت می کند.
سند رسمی داعش برای مالکیت بردگان جنسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، پس از آزادی موصل در عراق از اشغال داعش و پاکسازی مناطق مختلف از تروریست های عضو این گروه، یک سند خرید و فروش بردگان به دست آمده است.

در متن این سند که امروز (یکشنبه) در اختیار خبرگزاری روسی اسپوتنیک قرار گرفته، اطلاعات مربوط به فرد معامله شده مانند نام، جنسیت، سن و همچنین خریدار به عنوان مالک تا فروش بعدی ثبت شده است.

پیشتر نیز مواردی از اطلاعات مربوط به این رویه در نظام برنامه ریزی داعش و دیگر گروههای تروریستی برای قیمت گذاری و خرید و فروش بردگان به ویژه زنان و دختران در بازارهای ویژه ای در شهرهای زیر سلطه انتشار یافته بود، ولی سند تاره نشان می دهد که سرگردگان داعش در این باره به صورت سازمان یافته و گسترده عمل کرده اند.

براساس اطلاعات بردگان فرار کرده یا آزاد شده در عراق و سوریه، هزارن نفر به ویژه زنان و دختران ایزدی و مسیحی اسیر شده توسط تروریست ها به ویژه داعش به عنوان غنیمت مورد آزار و اذیت قرار گرفتند یا فروخته شدند و در مواردی تا زمان تعیین تکلیف نهایی در اردوگاهها مورد ظلم قرار می گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *