پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
ملکی:

شیوع تب کریمه کنگو، چاشنی رکودبازار گوشت شد

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب: 530670
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۶ الی ۳۷ هزار تومان به مغازه دار و ۴۱ تا ۴۲ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
شیوع تب کریمه کنگو، چاشنی رکودبازار گوشت شد

به گزارش جهان نيوز، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی  از ثبات نرخ گوشت طی سه هفته اخیر در بازار خبر داد و گفت : در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 36 الی 37 هزار تومان به مغازه دار و 41 الی 42 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
به گفته وی با وجود رکود حاکم بر بازار امکان پیش بینی قیمت در بازار وجود ندارد.
ملکی با اشاره به تأثیر شیوع تب کریمه کنگو بر بازار افزود:  با توجه به شیوع این بیماری، مردم از خرید گوشت امتناع می نمایند و این درحالی است که تا کنون گزارش رسمی از سوی وزارت بهداشت مبنی بر شیوع تب کریمه کنگو در استان تهران نشده است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد:  بنا بر دستور سازمان دامپزشکی به دنبال شیوع تب کریمه کنگو جگر گوسفند پس از پیش‌سرد شدن به قصابی ها عرضه می شود، از این رو جای هیچ گونه نگرانی است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت واردات گوشت تصریح کرد: واردات گوشت به مقداری نیست که با ورود به چرخه بازار بتواند بر نرخ های داخلی تأثیر گذار باشد و تنها گرمای هوا و شیوع این بیماری چاشنی ثبات قیمت و رکود حاکم بر بازار شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت كه نتوانست قيمت گوشت را مهار كند .... اين تب كريمه تنها خوبي اش اين بود كه قيمت رو مهار كرد .