شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
ترامپ خطاب به جمهوریخواهان سنا:

«اوباماکِر» را نابود کنید

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 530359
رئیس جمهور آمریکا از جمهوریخواهان سنا خواسته است تا فورا طرح درمانی موسوم به اوباماکِر را ابطال کنند.
«اوباماکِر» را نابود کنید
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه با انتشار توییتی از جمهوریخواهان سنا خواسته است که اگر در شرایط کنونی نمی توانند بر سر یک طرح جایگزین به توافق برسند، طرح بهداشت و سلامت موسوم به اوباماکِر را الان ابطال کنند و بعدا برای جایگزین کردن یک طرح جدید تلاش نمایند.

بر اساس این گزارش ترامپ در توئیتی خطاب به جمهوریخواهان سنا از آنها خواسته است که طرح اوباماکر را فورا باطل کنند اگر نمی توانند بر سر یک طرح جدید برای جایگزین کردن آن به توافق برسند.

رهبران جمهوریخواه سنا روز جمعه را مهلت نهایی بازنگری در قانون بهداشت و سلامت تعیین کرده بودند و قصد داشتند به طور همزمان قانون اوباماکر را لغو کرده و قانون جدیدی را جایگزین آن کنند. با لغو قانون اوباماکر حدود ۲۰ میلیون شهروند آمریکایی از دسترسی به خدمات بیمه محروم خواهند شد. در حالی که اکثر سناتورها برای تعطیلات واشنگتن را ترک کرده اند، بعید به نظر می رسد که سنا بتواند بر سر قانون بهداشت و سلامت به توافق نهایی برسد و توئیت ترامپ نیز بی اثر خواهد بود.

ترامپ در این توئیت نوشته بود: اگر سناتورهای جمهوریخواه قادر به تصویب طرحی که در حال کار بر روی آن هستند، نباشند، باید فورا قانون اوباماکر را لغو کنند و بعدا در تاریخ دیگری قانون جدیدی را جایگزین کنند.

کاخ سفید نیز اعلام کرد: ترامپ همچنان متعهد به حمایت از پیش نویس طرح جمهوریخواهان در خصوص بهداشت و سلامت است و از هر گزینه ای برای لغو اوباماکر حمایت خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *