پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
مقایسه جالب پدیده فرانسوی با سی آر 7

آیا امباپه از رونالدو بهتر است؟

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 529836
اگرچه جدایی رونالدو به کابوس هواداران رئال مادرید تبدیل شده، اما شاید آنها از همین حالا به دنبال جانشینی برای CR7 هستند.
آیا امباپه از رونالدو بهتر است؟

به گزارش جهان نيوز، اگرچه کهکشانی ها هنوز هم در انتظار تصمیم گیری کریستیانو برای فصل آینده هستند، اما در این میان تنها یک نام برای جانشینی او وجود دارد؛ کیلیان امباپه.
 
 

 
 
امباپه بازیکنی است که چه رونالدو رئال را ترک کند و چه در این تیم باقی بماند، هواداران علاقمندند او را در برنابئو ببینند و جای تعجب نیست که همین حالا نیز بسیاری از تیم های بزرگ اروپا به دنبال او هستند زیرا آمار و ارقام موید آن است که امباپه می تواند تبدیل به ستاره بزرگی بشود.
 
امباپه تنها 18 سال سن دارد و در این مقطع سنی و در مقایسه رونالدو حداقل از لحاظ آماری شرایط بهتری داشته است.
 
امباپه؛ رونالدوی بهبود یافته
تا این مقطع، کیلیان از همه لحاظ آمار بهتری را از رونالدو به ثبت رسانده است. ستاره فرانسوی در حالی اولین بازی خود را در سطح حرفه ای در سن 16 سال و 11 ماهگی انجام داد که این اتفاق در مورد رونالدو در سن 17 سال و 6 ماهگی و بازی در لیگ قهرمانان رخ داد.
 
 

 
 
اولین گل امباپه برابر ترویس و در سن 17 سال و دو ماهگی به ثمر رسید اما رونالدو در سن 17 سال و 8 ماه موفق به انجام این کار شد.
 
رونالدو برای زدن اولین گل خود در لیگ قهرمانان تا 20 سالگی صبر کرد اما امباپه با سن 18 سال و 2 ماه موفق شد دروازه سیتیزن ها را در استادیوم اتحاد باز کند.
 
پیروزی های بزرگ
امباپه تا این سن 61 بازی در سطح حرفه ای انجام داده که 2 تای آن در لباس تیم ملی فرانسه بوده است اما رونالدو تا این سن تنها 31 بازی انجام داده بود و فراموش نکنیم امباپه زمانی که اولین بازی ملی خود را انجام داد 3 ماه از CR7 جوان تر بود.
 
 

 
 
امباپه سال قبل جام زیر 19 سال اروپا و امسال لاشامپیونه را با موناکو فتح کرد و همچنین موفق شد با به ثمر رساندن 15 گل، دومین گلزن برتر لیگ فرانسه لقب گیرد.
 
رویای کودکی
اگر با توجه به شایعات پیش آمده هفته های اخیر، در نهایت رونالدو برنابئو را ترک کند شاهد حضور کیلیان امباپه در ترکیب کهکشانی ها خواهیم بود.
 
 

 
 
بی شک بسیاری از تیم های بزرگ اروپا به دنبال جذب امباپه هستند اما همه می دانند که از کودکی، رئال مادرید تیم رویاهای این ستاره جوان و آینده دار بوده است.
 
به هر حال قطعا هواداران رئال مادرید علاقمندند که رونالدو این تیم را ترک نکند و به تاریخ سازی در برنابئو ادامه دهد اما اگر این اتفاق رخ داد، بسیاری معتقدند امباپه نیز می تواند توانایی هایی در اندازه اسطوره خود کریستیانو رونالدو ارائه دهد.

منبع:مارکا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *