پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
دروزاه‌بان تیم ملی تلفن‌ها را جواب نداد

تهدید مدیرفنرباغچه: بیرانوند به ترکیه نیاید

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 529826
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در آستانه حضور در لیگ ترکیه و تجربه بازی در فنرباغچه با اتفاقات عجیبی مواجه شده است.
تهدید مدیرفنرباغچه: بیرانوند به ترکیه نیاید

به گزارش جهان نيوز، امروز شایعاتی در برخی رسانه‌های ترکیه‌ای در خصوص حضور علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس منتشر شد که از موانع حضورش در فنرباغچه پرده برداشت.

بیرانوند که با درخشش در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی توانست رکورد جالب توجهی در این فصل به نام خود در عدم دریافت گل ثبت کند، در 24 سالگی با پیشنهاد جالب توجهی از لیگ ترکیه و یکی از مدعیان قهرمانی این کشور برای حضور در ترکیب آن مواجه شد. پیشنهاد حضور در فنرباغچه که در هفته‌های پایانی لیگ گذشته از سوی نزدیکان این بازیکن علنی شد، خبر از لژیونر جدید دروازه‌بانی ایران در لیگ اروپا می‌داد. در این بین صحبت‌هایی در خصوص مذاکره طرفین و توافق یک و نیم میلیون یورویی نیز به میان آمد که پرسپولیس برای فسخ قرارداد خود با دروازه‌بانش به فنرباغچه ارائه داده است. با این شرایط اما بیرانوند بعد از مدتی اعلام کرد که خواهان ادامه حضور در پرسپولیس و پایان کارش با این تیم بعد از فصل موفقیت‌آمیز ابتدایی با پیراهن این تیم بوده است.
عدم حضور بیرانوند در ترکیه و بازگشت او به تمرینات پرسپولیس البته با افشاگری برخی سایت‌های ترکیه‌ای ماجرا را به شکلی دیگر به نمایش می‌گذارد. امروز شایعاتی در برخی رسانه‌های ترکیه‌ای منتشر شد که از برخی سنگ‌اندازی‌ها در مسیر این انتقال خبر داده است.
 

روزنامه ملیت ترکیه در گزارشی از برخی موانع در راه حضور بازیکن ایرانی در سوپرلیگ این کشور و فنرباغچه پرداخته که مورد توجه دیگر رسانه‌های این کشور نیز قرار گرفته است. در این گزارش ادعا شده برخی از مدیران فنرباغچه مخالف حضور بیرانوند در این تیم بوده‌اند و بر این اساس تهدید کرده‌اند در صورت نهایی شدن این انتقال مشکلاتی برای یک مدیرارشد ایجاد خواهند کرد. البته نام هیچ یک از طرفین منتشر نشده اما موضوع فراتر از شایعه گزارش شده است. 
در خبر دیگری که در سایت فوتبول آره نا نیز منتشر شده، ادعا شده که علیرضا بیرانوند نیز از چندی پیش پاسخگوی تماس‌های طرف ترکیه‌ای نبوده و سپس ناگهان  در گفتگویی (با سایت ورزش سه)مدعی شده به دنبال ادامه حضور در پرسپولیس و نهایی کردن ماموریت خود در این تیم با قهرمانی در آسیاست که او را در شرایط فعلی از تصمیم دیگر برای جدایی از سرخپوشان تهرانی منع کرده است.
علیرضا بیرانوند که با درخشش در ترکیب تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی توانسته دروازه ایران را با طلسم باز نشدن همراه کند، از امروز در تمرینات پرسپولیس حضور یافته تا به تعهد قرارداد 5 ساله خود با این باشگاه متعهد شود و باید دید در نهایت این انتقال چه مسیری را دنبال خواهد کرد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *