جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۹

چرا باید از دستگیری توهین کنندگان به رئیس جمهور استقبال کرد؟

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 529762
دستگیری چند خبرنگار- و احتمالا عده ای بیشتر-به جرم توهین به رئیس جمهور ،اگر درست صورت گرفته باشد و آورده ای داشته باشد ،در سبد نظام و حزب الله است.
چرا باید از دستگیری توهین کنندگان به رئیس جمهور استقبال کرد؟
به گزارش جهان نيوز؛ دکتر عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در یادداشتی با عنوان تجدید نظر طلبان گرفتار بین انتقام-پرستیژ در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
دستگیری چند خبرنگار- و احتمالا عده ای بیشتر-به جرم توهین به رئیس جمهور ،اگر درست صورت گرفته  باشد و آورده ای داشته باشد ،در سبد نظام و حزب الله است.

این دستگیری ها  تجدید نظر طلبان را  به وحشت انداخته است.برخورد جدی قوه قضائیه که ابتدا به ساکن مطالبه آنان است (اما دوست دارندبرخود انجام نشود تا در موضع طلبکار قهر مان افکار عمومی باشند)با عث وحشت از کسادی بازار شان شده است.

امثال اکبر گنجی،رمضان زاده، زیبا کلام و.... با برخورد مخالفت کردند. چرا؟ چون اگر قوه قضائیه بی تفاوت باشد."مفاهیمی مانند"مصونیت آهنین" و"برخورداری از پشت گرمی"و... استفاده می کنند. اما اگر برخورد صورت گیرد می دانند که پرستیژ روشنفکری و آزادی خواهی و آزادی مخالف منبعد در گلوهایشان کمانه خواهد کرد.

 لذا اگر مخالف برخورد هستند دو دلیل عمده دارد. اول  دست و زبانشان برای هجمه علیه قوه قضائیه باز باشد . دوم بازار و مدعیات آزادی بیانشان کساد نشود و خلع سلاح صورت نگیرد.

محتمل است به زودی از روحانی بخواهند دستور عدم تعقیب بدهد تا تنورشان داغ بماند.

حزب الله باید از برخورد با مسببین واقعی استقبال نماید.هم دلیل عدالت نظام است اما حربه متناقضان را کند و آنان را به محاق خواهد برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام...آقاي روحاني هم كه رضايت بدهند-فقط ازحيث جنبه خصوصي - رضايت نافذ است و از حيث جنبه عمومي جرم پرونده قابل رسيدگي و پيگيري است(اگر جرم از جمله جرايمي باشد كه قابل گذشت نباشد)
Iran, Islamic Republic of
البته باید روحانی دفاع منه که کدوم قسمت شعارها واقعیت نداره !
Iran, Islamic Republic of
به نظر من حزب ا... مگس و پشه های مسیر روحانی را کیش کنند تا ایشان خدای ناکرده ناراحت نشود تا بعد ببینیم ایشان چند مرده حلاجه!!!
عرفان
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم خوب، اما ای کاش با آنکه به منتقدان و 16 میلیون نفر توهین کرد هم میشد برخورد کرد!
حمید
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافق نظر شما هستم
Iran, Islamic Republic of
هم عبرتی باشد برای بزرگوارانی که از بصیرت افزایی غفلت میکنند و عزیزانی را دچار حرکتهای احساسی میکنند (از روی جهالت و جوگیری )
Romania
خوبست با توهین کنندگان برخورد شود اعم از به رئیس جمهور یا خود رئیس جمهور که با ادبیات بی ادبیات هر از چند گاهی منتقدین را نواخته وحتی در برابر سخنان رهبری تعریض دارد
Romania
پیشنهاد میکنم دولت آزادی گستر مداح منتقد " ابوذر" مطیعی که به اشتباه میثم نامیده میشود! را هر چه زودتر بازداشت کند تا فتنه گران افراطی بلایی سر او نیاورده اند ...
Iran, Islamic Republic of
این خودسر ها هر که هستند به اهداف دولتی ها کمک کرده و باعث مظلوم نمائی آنها شده اند قوه قضائیه نباید کوتاه بیاید اینها حتما باید محاکمه و مجازات شوند