پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توضیح پلیس درباره شلیک تیرهوایی در مرزن آباد

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 529744
مرکز اطلاع‌رسانی ناجا با تایید خبر درگیری دستفروشان با مسافران در جاده مرزن آباد-چالوس اعلام کرد: در پی این درگیری ۴ نفر دستگیر شدند.
توضیح پلیس درباره شلیک تیرهوایی در مرزن آباد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ به دنبال درگیری تعدادی از اهالی مرزن آباد با تعدادی از مسافران به خاطر قیمت بلال و ایجاد زد و خورد در بین دستفروشان حاشیه جاده و برخی از مسافران بلافاصله موضوع در گیری به فرماندهی انتظامی استان مازنداران اعلام شد و ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند.
بر اساس این گزارش، با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد طرفین دعوا با استفاده از چاقو اقدام به مجروح کردن چند یکدیگر کرده اند. این درگیری که به خاطر قیمت بلال ایجاد شده بود باعث ترافیک شدید در این محدوده شد و کندی تردد خودروها را در پی داشت.
مرکز اطلاع رسانی پلیس ناجا با رد ادعای برخی از سایت ها مبنی بر تیراندازی یگان امداد پلیس در این حادثه گفت: ماموران پلیس از همان دقایق اولیه حادثه در محل حضور داشتند و تنها برای کنترل وضعیت محل و همچنین متفرق کردن طرفین دعوا اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند.
بر اساس این گزارش، در این درگیری ۴ تن دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *