پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

روایت رسانه روس از ۵ پیشنهاد اروپایی برای آزمون

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 529730
یک رسانه ورزشی روس در گزارشی به بررسی ۵ پیشنهاد اروپایی ملی‌پوش ایرانی پیشین روستوف پرداخت.
روایت رسانه روس از ۵ پیشنهاد اروپایی برای آزمون
به گزارش جهان نيوز؛ سردار آزمون، مهاجم فصل قبل روستوف این روزها به اردوی تیم سابقش یعنی روبین‌کازان در اتریش ملحق شده است. تیمی که 3 سال در آن بازی کرد و انتقال سردار آزمون به روبین‌کازان نشانه عدم تمایلش به بازی در تیم‌های مطرح اروپایی است.
خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه در بخشی از گزارش خود مربوط به نقل و انتقالات تابستانی 2017 تیم روستوف درباره سردار آزمون نوشت: سردار آزمون می‌توانست فوتبالش را در یکی از لیگ‌های ایتالیا، آلمان و انگلیس ادامه دهد اما الان یک گام به روبین‌کازان نزدیک شده است.
در ادامه این مطلب آمده است: برای سردار آزمون 5 پیشنهاد از 3 لیگ اروپایی شامل سری A، بوندس‌لیگا و لیگ برتر انگلیس به باشگاه روستوف رسید اما تصویری از او در پیراهن تیم روبین‌کازان انتشار پیدا کرد. این مهاجم ایرانی پیش از این بارها اعلام کرده بود قربان بردیف (سرمربی فعلی روبین‌کازان) پدر فوتبالی‌اش است و اعتماد کاملی به او دارد.
چمپیونات در پایان نوشت: سردار آزمون در فصل گذشته لیگ برتر روسیه 27 بازی انجام داد که زننده 7 گل بود و یک پاس گل نیز داد.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *