جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
نقوی حسینی:

اگر دولت سیاست‌های خود را تغییر ندهد تا ۴ سال دیگر رکود در کشور حاکم است

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 529718
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت سیاست‌های خود را تغییر ندهد تا ۴ سال دیگر همچنان رکود در کشور حاکم است و اقتصاد مقاومتی عملیاتی نمی‌شود.
اگر دولت سیاست‌های خود را تغییر ندهد تا ۴ سال دیگر رکود در کشور حاکم است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ سید حسین نقوی حسینی با اشاره به سیاست‌­های دولت یازدهم اظهار داشت: ما در حال حاضر در حوزه اقتصادی با رکود روبه‌رو هستیم، رکود هم با شعار به رونق تبدیل نمی­شود و باید کار و فعالیت کرد و اگر دولت سیاست­های خود را تغییر ندهد تا 4 سال دیگر همچنان رکود در کشور حاکم است و اقتصاد مقاومتی عملیاتی نمی‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت باید واقعاً سیاست­‌های خود را تغییر دهد، در حوزه اقتصادی ما باید از رکود عبور کنیم، رکود هم با اظهارات رئیس‌جمهور برطرف نمی­شود که ما بگوییم از رکود خارج شدیم و بعد وزیر همان دولت بگوید ما هنوز در رکود هستیم بلکه باید رونق دیده شود.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما در مسکن با رکود روبه‌رو هستیم در صنعت مسکن هزار نوع اشتغال وجود دارد، هزار نوعی که در هر نوع آن چند صد هزار نفر می‌توانند مشغول کار شوند، مشاغلی از قبیل لوله‌کشی، گچ‌کاری، برق‌کاری و غیره که می­تواند به اشتغال هزاران نفر منجر شود.
نقوی حسینی افزود: تا شما این صنعت را رونق نبخشید این مشاغل رونق پیدا نمی­کند در چند روز گذشته نمایندگان صنف املاک و نمایشگاه‌داران ماشین در دفتر بنده حضور یافته و گلایه داشتند که اصلاً در صنف ما خرید و فروشی صورت نمی­گیرد، رکود حاکم است، رونقی وجود ندارد و ما مجبوریم بنگاه‌ها را بیندیم و دستفروشی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دولت باید یک فکر جدی کند امیدواریم طبق گفته رئیس‌جمهور در این دوره دولت پرکارتر و بانشاط‌‌تری داشته باشیم وگر نه اگر دولت جدید هم به همین میزان کار کند و نشاط آن در همین حد کنونی باشد ما از اکنون باید شاهد رکود باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همین بنگاه دارها و نمایشگاه دارها در دوران رونق با سوداگریهای خود چه پولهایی به جیب زدن و پدر ملت را درآوردن!!! حالا هم دلشون میخواد به همان دوران برگردند.
Iran, Islamic Republic of
دولت به این حرفا گوش نمی ده