پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲
نیروی خودسر یک واژه انحرافی است

تحلیل امنیتی مشاور هاشمی از شعار علیه روحانی!

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 529687
تحلیل امنیتی مشاور هاشمی از شعار علیه روحانی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ غلامعلی رجایی، از فعالان اصلاح‌طلب که به تازگی با عنوان «مشاور رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام» در رسانه حضور می‌یابد! در گفت‌وگو با خبرگزاری دولتی ایرنا و در اشاره به شعار دادن چند نفر علیه رئیس‌جمهور روحانی در مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار کرده است: هر چند حمله به رییس جمهور اقدام تازه ای نیست و این کار درباره اقای هاشمی و رییس دولت اصلاحات نیز به وقوع پیوسته است. ولی چون هنوز حکم رییس جمهور تنفیذ نشده این قضیه حساس تر است چرا که دهن کجی آشکار به رای مردم تلقی می شود.
او همچنین می‌افزاید: «این افراد قطعا سازماندهی شده بوده‌اند و نیروی خودسر یک واژه انحرافی است. نیروی خودسر چطور از محل ورود رییس جمهور به راهپیمایی مطلع شده و چطور به خود جرات داده به رییس جمهور منتخب توهین کند؟»[1]
*اینکه رجایی چطور و با کدام سند مدعی سازماندهی شدن چند فرد شعار دهنده علیه آقای روحانی بوده محل سؤال است.
خاصه آنکه وی فرض قطعی خودجوش بودن این شعارها را مد نظر قرار نداده و از طرفی خودش هم در صحبت‌هایش اشاره می‌کند که این قبیل رفتارهای تندروانه مسبوق به سابقه است.
از طرفی برخی تحلیلگران معتقدند که اتفاقا حرکت چند نفر خودسر برای شعار دادن علیه آقای روحانی، اقدامی طراحی شده از سوی یک اتفاق فکر خاص بوده است تا اسباب مظلوم‌نمایی دولت فراهم بیاید و مقولاتی مثل «بی‌دستاوردی برجام و احتمال شکست رسمی آن» منسی شود.
گفتنیست، معاریف اصولگرا و چهره‌های ارزشی کشور، قویاً این حادثه را محکوم کرده و از آن برائت جسته‌اند.

۱_ http://www.irna.ir/fa/News/82577485/
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این توطئه خود روحانی است. مردم هشیار باشید روی مطالبات اقتصادی تان پافشاری کنید تا روحانی نتواند جای مطالبات را عوض کند
Iran, Islamic Republic of
نه آقای روحانی مظلوم است نه آقای هاشمی چراکه هاشمی آنچه که نیش زد نیش هم خورد .....و متاسفانه آقای رئیس جمهور هم همین رویه را ادامه می دهد...شما با تشکیک مسائل مذهبی و 16میلیون نفر از مردم را خشونت طلب خواندن به واسطه پیروزی در انتخابات ....و موارد دیگر چه چیزی را برداشت می کنیید....چه کسی به آقای رئس جمهور مشورت می دهد و متنهای ایشان را تهیه می کند ......عزیزان هرکسی باد کاشت طوفان درو می کند......