پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
جاسوس پیشین سیا:

ترامپ در سال ۲۰۱۹ استیضاح می‌شود

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 529676
نامزد نوبل صلح در اظهاراتی به پیدا و پنهان چرائی اتخاذ سیاست های کنونی ترامپ در قبال تحریم ایران از یکسو و دلارهای نفتی عربستان از سوی دیگر پرداخت.
ترامپ در سال ۲۰۱۹ استیضاح می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا در اتخاذ رویکرد ایران ستیزانه خود از زمان رقابت های انتخاباتی‌اش تا بدانجا پیش رفت که آشکارا از پاره کردن «برجام؛ JCPOA» و نقض آن صحبت به میان می آورد.
سناریوی تداوم عهدشکنی های واشنگتن پس از ورود وی به کاخ سفید در ۲۰ ژانویه سال جاری میلادی (اول بهمن ماه سال ۹۵) با انجام اقداماتی همچون قرار دادن ایران در لیست کشورهایی که سفر اتباعشان به آمریکا ممنوع است، به پیش رفت تا اینکه با مصوبه سنای آمریکا در ۱۵ ژوئن سال ۲۰۱۷ (پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه) قطعه پایانی آن نیز تکمیل شد؛ تحریم‌های ۱۴۰ صفحه‌ای جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران موسوم به «سیدا؛ CIDA» (Countering Iran's Destablizing Activities) که بنا به اذعان کارشناسان امر بندهای ۲۶ و ۲۹ توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) میان ایران و کشورهای ۱+۵ موسوم به «برجام» را نقض کرده است.

هیأت حاکمه آمریکا در کلام این اقدام را در راستای دفاع از حقوق بشر (!) و مقابله با توان دفاع موشکی ایران توصیف کرد؛ بهانه‌ای که با استناد به قرارداد تسلیحاتی چندصد میلیاردی عربستان با واشنگتن در جریان سفر اخیر ترامپ به ریاض مورد انتقاد شدید مجامع حقوق بشری و برخی از کشورهای جهان نیز قرار گرفت؛ کشوری که قریب به ۳ سال است فاجعه آمیز ترین تهاجم خود را علیه شهروندان بی دفاع یمنی به انجام رسانده است.

ماجرا به اینجا نیز ختم نشد؛ رکس تیلرسون وزیر خارجه ۴۵مین رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته و در نشست کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بر خلاف اصل بین المللی عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، به وضوح از تغییر نظام در ایران سخن گفت و بر حمایت از برخی عناصر در رؤیای حصول این هدف تأکید کرد.

تمامی این تحولات موجب شد تا برای پاسخ به برخی از سئوالات پیرامون حساسیت های گسترده مرتبط با تحولات مذکور از «سیدا» تا موضع گیری‌های عربستان، گفتگوئی را با «رابرت دیوید استیل» از جاسوسان پیشین سازمان سیا و بنیانگذار مؤسسه «فعالیت اطلاعاتی سپاه دریائی» در آمریکا تدارک ببینیم. وی همچنین نامزد جایزه صلح نوبل نیز به شمار می‌آید. مشروح این گفتگو به شرح زیر است.

* رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا اخیراً اعلام کرد که از گروه هائی که به دنبال تغییر نظام در ایران  هستند حمایت می کند. چه کسانی این گروه‌های را تشکیل می دهند و چرا واشنگتن بر سیاست تاریخ مصرف گذشته تغییر نظام در ایران تأکید دارد؟

تیلرسون به جای اینکه سیاست های آمریکا را پیگیری کند، دنباله رو سیاست خارجی اسرائیل است. در حقیقت، وزارت خارجه آمریکا امروزه توسط آمیخته‌ای از صهیونیست‌ها، بانک داران، نومحافظه کاران و کودک آزاران جنسی کنترل می‌شود. دولت آمریکا در بالاترین سطوح نه به اتخاذ تصمیمات دلیل- محور می پردازد و نه منافع آحاد مردم این کشور را پیگیری می‌نماید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از فراغت از مبارزات انتخاباتی و تغییر دولت این کشور آشکارا برای خیانت به منافع ملی آمریکائی ها تطمیع شده است. همانطور که ترامپ خود در کارزار انتخاباتی‌اش گفته بود؛ سیاست های کشور ما بر اساس «اجرا در برابر پرداخت هزینه» است؛ لذا عربستان هزینه سیاست ها را پرداخت کرده و صهیونیست ها نیز اجرای آن ها را برعهده دارند.

* درخصوص روابط ایران با همسایگان خود از قبیل عربستان سعودی، چه سیاستی توسط دولت آمریکا در پیش گرفته می‌شود؟
همکار من «روبرت بائر» در بخش پایانی کتاب خود با عنوان خواب در بستر شیطان می‌نویسد: در حالیکه واشنگتن در رؤیای دست یافتن به پول سعودی ها بود؛ ببینید چطور روح ما را به نفت خام عربستان فروخت.
دقیقاً همینطور است. آمریکا به بَرده عربستان و اسرائیل مبدل شده است و من به عنوان یک انسان دیگر نمی‌توانم غفلت از منافع ملّی آمریکائی‌ها را تحمل کنم.

به عنوان نمونه به «جان برنان» یعنی رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به عنوان نمونه ای اشاره می‌کنم که در مقابل حکّام مستبد سعودی زانو زده است. برنان هنوز هم مشابه «آلن دالس» (Allen Dulles) پس از اینکه توسط «جان اِف کندی» اخراج شد، مسئول لکه های تاریکی از سازمان سیا است و به دنبال آن است تا با بهره‌گیری از خط مشی «آلن دالس» تا ترور ترامپ به عنوان رئیس جمهور منتخب پیش برود.

به شما توصیه می کنم تا کتاب «دیوید تالبوت» (David Talbot) با عنوان صفحه شطرنج شیطان را بخوانید که درباره «آلن دُلس» سازمان سیا و ظهور دولت سرّی آمریکا مطابی نوشته است. این کتاب برای درک صحیح چگونگی تطمیع رهبران سیاسی‌مان توسط سرویس های مخفی اطلاعاتی در آمریکا و کنترل جزء به جزء برنامه‌های رسانه‌های آمریکائی مفید است.

* آیا تحریم‌های ضد ایرانیِ مصوب مجلس سنای آمریکا برای تحقق منافع غرب و به ویژه واشنگتن مؤثر هستند؟

خیر. هر آنچه غرب انجام می دهد در راستای خدمت به عربستان سعودی، اسرائیل و وال استریت ژورنال است. آن ها از سوئی عاجزانه به دنبال برافروختن جنگ در خاورمیانه هستند تا از این رهگذر قیمت نفت را بالا ببرند و از سوی دیگر می‌کوشند تا ایمنی خط انتقال این ماده حیاتی از نقاط فرودستی بلندی های جولان که متعلق به سوریه است را تأمین کنند.

صرفنظر از اجرائی نبودن تحریم ها، آن ها نشان دهنده حماقت تمام عیار دولت آمریکا هستند به نحوی که دربرگیرنده هیچ راهبرد مهم یا هیچ توجه ویژه ای به ۱۰ تهدید اساسی علیه بشریت (شامل تهدید شماره هشت) یعنی موضوع تکثیر و اشاعه تسلیحات نبوده و به‌علاوه نمایه ای از شکست کامل اطلاعات (تصمیم- محور) و فقدان انسجام و یکپارچگی به شمار می‌روند.

پیش بینی می‌کنم سال آینده ۴ سناتور جمهوریخواه آمریکائی، ۲ فرماندار جمهوریخواه و شاید هم معاون رئیس جمهور آمریکا به دلایلی از قبیل کودک آزاری جنسی، قتل کودکان و نیز رسوائی خون آشامی شیطانی از گردونه قدرت کنارگذاشته شوند.
رئیس جمهور- ترامپ- نیز بی کفایت رها شده و به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ استیضاح خواهد شد.

*برخی کارشناسان بر این باورند که تحریم‌های غیرهسته‌ای جدید آمریکا علیه ایران بدین معنی است که واشنگتن تحریم‌های هسته‌ایِ پیشتر لغو شده علیه تهران را به اَشکالی نوین بازگردانده است. نظر شما در این باره چیست؟

به عقیده من تمامی اقداماتی که دولت کنونی آمریکا چه در داخل و چه خارج از این کشور در حال انجام است، فاقد مؤلفه هائی از قبیل اطلاعات و انسجام هستند. رئیس جمهور منتخب و قانونی ما توسط خائنین، کودک آزارهای جنسی و برخی از بی کفایت هائی که وی خود آن ها را انتخاب کرده، احاطه شده است.

داماد ترامپ (جرد کوشنر) احتمالاً عامل دستگاه جاسوسی اسرائیل-موصاد- است که بر اساس برخی ویژگی های روانی و سلیقه ای مورد نظر دو مأمور معروف موصاد به نام های «جفری اپستین» (Jeffrey Epstein) و «قیسلین مَکس ول» (Ghislaine Maxwell) برای نزدیک بودن به «ایوانکا ترامپ» (دختر ترامپ) هدف موصاد قرار دارد.

۱۰ بانکدار شرکت خدمات مالی و بانکداری « گلدمن ساکس» (Goldman Sachs ) در میان کارمندان نزدیک به ترامپ هستند. همچنین بیش از ۵۰ نفر از یهودیان اشکنازی (Ashkenazi Jews) کنترل تمامی ابعاد اقتصادی و سیاست خارجی این کشور را در راستای منافع صهیونیست ها، وال استریت و نیز «شرکت سیتی لندن» (City of London Corporation) - شهری درون شهر لندن که قلب بخش مالی و بازرگانی بریتانیا است- را به دست دارند که همه علیه منافع توده آمریکائی ها و یا قانون اساسی این کشور فعالیت می‌کنند؛ قانونی که ربع قرن است مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *