جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
بیانیه‌ رئیس انجمن ارتوپدی ایران

از پزشک ستیزى عبرت بگیرید

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 529653
رئیس انجمن ارتوپدی ایران با صدور بیانیه‌ای به اظهارات دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت، واکنش نشان داد.
از پزشک ستیزى عبرت بگیرید

به گزارش جهان نيوز، پس از آنکه علیرضا استقامتی دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت، اظهارات رئیس انجمن ارتوپدی در مورد تعیین تعرفه مجزا را خارج از اختیارات انجمن‌های علمی و غیر قانونی دانسته و آن‌ را تخلف آشکار نامید، رازی در بیانیه‌ای به این اظهارات پاسخ گفت.
در این بیانیه آمده است: «در خصوص مطالب منتشر شده از سوی دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی آقای دکتر استقامتی، لازم است چند نکته را یادآورى نمایم:
١- هر مطلبى که به امضاى شخص رئیس انجمن باشد به مسئولیت شخص اینجانب است.
چنانچه مطلب با جمله انجمن ارتوپدى ایران یا هیأت مدیره انجمن ارتوپدى تمام شود نشانگر نظرات هیأت مدیره انجمن ارتوپدى است. پس نظرات اعلام شده نظرات شخصى اینجانب است.
٢- بر خلاف گفته‌هاى آقاى دکتر استقامتى عزیز نظرات اینجانب کاملاً علمى و ایراد گرفتن از کتابى کاملاً غلط یک حرکت علمى است.
٣- تضییع حق و پایمال کردن ناجوانمردانه حقوق مسلم یک شخص، چه برسد به یک گروه، آنهم گروه فرهیخته ارتوپدى که علم و توان جسمانى خود را به خدمت به نیازمندان می‌گذارند و آرتروز زودرس و از کار افتادگى و پیرى زودرس را به جان می‌خرند، شخص و گروه و صنف و علم نمی‌شناسد و وظیفه همه اعضاى ارتوپدى کشور است که در مقابل آن بایستند.
٤- از مسئولین محترم وزارت بهداشت تقاضا دارد سرى به بیمارستان شهید رجایی تنکابن و وضعیت جسمى، روحى، اجتماعى، و به خصوص مالى همکار ارتوپدمان را در ICU آن بیمارستان دیده و از پزشک ستیزى عبرت بگیرند».

منبع:فارس

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *