پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

حمایت، اهالی تئاتر را سر پا نگه می‌دارد

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 529632
پریسا رضایی گفت: دوستداران تئاتر اگر پشتوانه‌ای ندارند و تنها علاقه‌مند به کار در این حوزه هستند با تحصیلات آکادمیک وارد شوند.
حمایت، اهالی تئاتر را سر پا نگه می‌دارد

به گزارش جهان نيوز، پریسا رضایی بازیگر نمایش «مفیستو» در خصوص ملاک خود برای انتخاب نقش در نمایش«مفیستو» گفت: وقتی مسعود دلخواه به من پیشنهاد داد من قبول کردم چرا که به کارش اعتماد داشتم و کارکردن با مسعود دلخواه برایم بسیار ارزشمند است و وقتی هم نقش به من داده شد من با کمال میل آن را پذیرفتم.

وی پیرامون نظر خود نسبت به نمایش«مفیستو» اظهار داشت: این نمایش بسیار تأثیرگذار و خوب است و مخاطب جوهره اصلی آن را درک می‌کند.
رضایی پیرامون گروه سنی مخاطبان برای تماشای نمایش تصریح کرد: تالار مولوی بیشتر قشر جوان را شامل می‌شود و مسلما جوانان و دانشجویان به تماشای نمایش می‌آیند ولی با حضور مسعود دلخواه، یقینا اهالی بزرگ تئاتر هم به تماشا خواهند آمد.
بازیگر نمایش«مفیستو» در خصوص حضور بازیگران چهره در تقویت تئاتر و فروش بلیت خاطرنشان کرد: بسیار اثرگذار است. تئاتر تعدادی مخاطب عام دارد که ممکن است با حضور چهره‌ها به تماشای یک نمایش بیایند ولی یک سری هم مخاطب خاص خود را دارد که حضور چهره‌ها برایشان اهمیت بسیاری ندارد.
پریسا رضایی در پایان در خصوص توصیه خود به علاقه‌مندان تئاتر گفت: من خودم تحصیلات آکادمیک تئاتر دارم و توصیه‌ام به اهالی علاقه‌مند تئاتر این است که؛ حتما با پشتوانه وارد شوند و اگر هم پشتوانه‌ای ندارد و تنها علاقه‌مند هستند با تحصیلات آکادمیک در  تئاتر شروع به کار کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *