جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
اسداللهی:

تمهیدات لازم برای برگزاری حج ایمن

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 529500
سرپرست روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت:تمهیدات لازم برای برگزاری حج ایمن پیش بینی شده است و دفتر نمایندگی ایران در عربستان به منظور رسیدگی به مشکلات زائران مستقر می شود.
تمهیدات لازم برای برگزاری حج ایمن

به گزارش جهان نيوز، ابراهیم اسداللهی سرپرست روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به برخی شایعات مبنی بر مشکلات به وجود آمده در  پرواز حجاج، اظهار کرد:تمهیدات لازم برای سفر حجاج پیش بینی شده است و دفتر نمایندگی ایران در مکه مستقر شده تا در صورت بروز مشکل، به آن رسیدگی کند. 
وی با بیان اینکه ایران روابط دیپلماتیک با عربستان ندارد، اما  تعداد 10 نفر از نیروهای کنسولی از ابتدای شوال تا پایان محرم در عربستان مستقر می شوند، تاکید کرد:دفتر بعثه مقام معظم رهبری را با آغاز سفر زائران به حج در عربستان فعال خواهیم کرد.
اسداللهی با بیان اینکه اتومبیل های ایمن برای حمل و نقل حجاج در عربستان پیش بینی شده است، تاکید کرد:تمام تمهیدات لازم برای حج ایمن در نظر گرفته شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست. 

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *