جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
وزیر خارجه روسیه خبر داد

داعش متحدان جدیدی در آفریقا پیدا کرده

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 529474
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه در دور بعدی مذاکرات آستانه درباره مناطق کاهش تنش در سوریه شفاف‌سازی می‌شود، گفت داعش در آفریقا متحدان جدید یافته است.
داعش متحدان جدیدی در آفریقا پیدا کرده
به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد دور بعدی مذاکرات صلح سوریه در «آستانه» با هدف شفاف‌سازی درباره مناطق کاهش تنش در این کشور خواهد بود.

لاوروف طی نشست خبری مشترک با همتای اتیوپیایی خود با بیان اینکه از زمان اعلام طرح تاسیس مناطق کاهش تنش در سوریه، کاهش محسوس درگیری‌ها را رصد کرده‌اند، گفت مسکو در دور بعدی مذاکرات آستانه دیدگاه خود را درباره این مناطق اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره غیرمستقیم به حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه، تاکید کرد در روزهای اخیر شاهد اقداماتی در حمایت از گروه تروریستی «جبهه النصره» در جنوب سوریه بوده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه «راشاتودی» وزیر خارجه روسیه همچنین خبر داد گروه تروریستی داعش توانسته متحدان جدیدی در قاره آفریقا پیدا کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *