پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
امام خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر:

تهاجم قدرتمندانه سپاه به دشمنان کار بزرگی بود

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 529418
تهاجم قدرتمندانه سپاه به دشمنان کار بزرگی بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عیدفطر فرمودند: امسال ماه رمضان بحمدالله به معنای واقعی کلمه برای ملت ما ماه مبارکی بود.

ایشان افزودند: آنچه که ما از نزدیک دیدیم، مردم ما نشانه‌های توسل و تقرب را در رفتار خودشان و مراسمی که داشتند و مجموعه‌هایی که کارهای عبادی و خدماتی را انجام می‌دادند نشان دادند. فضا فضای معنوی، فضای تقرب و فضای توسل و به معنای واقعی کلمه فضای ماه رمضان بود.

رهبرانقلاب تاکید کردند: آنچه که در این ماه به دست‌ آوردید، ذخیره‌ی شماست در این ماه؛ این ذخیره‌ها را حفظ کنید؛ با استمرار این حالت؛ تلاوت قرآن را از دست ندهید. توجه در نماز را حتماً مورد توجه داشته باشید. این‌ها چیزهایی است که باید حفظ کرد. این ماه تمرین ریاضت بود، تمرین توجه به خدا بود، از این تمرین حداکثر استفاده را بکنید. این ذخیره را برای خودتان نگه دارید.

ایشان با بیان اینکه ملت عزیز ایران سرافراز باشند که کارهای بزرگی انجام دادند؛ دل شاد کنید، امید در دل بپرورانید، کارهای بزرگی انجام دادید؛ اندکی پیش از ماه مبارک، اولاً آن انتخابات پرشور و باعظمت را توانستید به دنیا نشان بدهید؛ ثانیاً همین راه‌پیمایی روز قدس، کار باعظمتی است، تاکید کردند:‌این تهاجم قدرتمندانه‌ی سپاه به دشمنان هم کار بزرگی بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «آتش به اختیار» را به معنای "کار فرهنگی خودجوش و تمیز" توصیف کردند و افزودند: آتش به اختیار معنی‌اش این است که صاحبان اندیشه، کار را خودشان پیش ببرند و منافذ فرهنگی را بشناسند. آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی و طلبکار کردن مدعیان پوچ‌اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست. نیروهای انقلابی در درجه اول و بیش از همه باید مراقب آرامش کشور و عدم سوء استفاده دشمنان از وضعیت کشور باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *