پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲
منتجب‌نیا:

شورای‌ عالی‌ سیاستگذاری اصلاح‌طلبان «نماد استبداد» است

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 529393
قائم مقام حزب اعتماد ملی می‌گوید: شورای عالی سیاست گذاری نمودی از یک نوع استبداد رای و فردگرایی است.
شورای‌ عالی‌ سیاستگذاری اصلاح‌طلبان «نماد استبداد» است
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی طی سخنانی، تحزب‌گرایی را بهترین راه برای ادامه مسیر اصلاح‌طلبان می‌داند و معتقد است: شورای عالی سیاست گذاری نمودی از یک نوع استبداد رای و فردگرایی است و اختلافات در انتخابات هیات رئیسه مجلس هم میوه تلخ شورای عالی بوده است.

وی می‌گوید: تفکر رهبری اصلاحات یک تفکر ارتجاعی، استبدادی و فردگرایی است و  شورای عالی سیاستگذاری  باید تا زمان انتخابات مجلس یازدهم رسما منحل شود. شورای عالی سیاست گذاری نمودی از یک نوع استبداد رای و فردگرایی است و اختلافات در انتخابات هیات رئیسه مجلس هم میوه تلخ شورای عالی بوده است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی، رهبری شخصی جریان اصلاحات را قبول ندارد و معتقد است: برای چپ گرایان باید  دیگر دست از فردگرایی بردارند و سراغ خرد جمعی و جمع‌گرایی بروند که در قالب تحزب معنا و مفهوم پیدا می‌کند.
منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شوراي عالي يك فرد است
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اگر شورای این بزرگواران نماد و نمود استبداد است پس وای به حال نظرات فردی و شخصی که برخی از آنان دارند و حتما هم بدانید که در زمان مقتضی در صدد پیاده کردن آن هستند.