جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

باشگاه روستوف برای آزمون وکیل گرفت +عکس

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 529332
باشگاه روستوف برای حفاظت از ملی‌پوش ایرانی‌اش در جریان مناقشه با روبین‌کازان و دیگر موارد حقوقی یک وکیل با حقوق چند میلیون روبلی استخدام کرد.
باشگاه روستوف برای آزمون وکیل گرفت +عکس

به گزارش جهان نيوز، باشگاه روستوف با میخائیل پروکوپتس، وکیل مشهور فوتبال روسیه قراردادی را امضا کرد که براساس آن نمایندگی این باشگاه را در جریان مناقشه انتقال سردار آزمون از روبین‌کازان را بر عهده دارد.
طبق این قرارداد باشگاه روستوف مبلغ دو میلیون و 660 هزار روبل بابت دستمزد میخائیل پروکوپتس تا تاریخ 1 آگوست سال 2017 میلادی (شهریور 1396) پرداخت خواهد کرد.
پروکوپتس علاوه بر این از باشگاه روستوف در پرونده‌های مرتبط سردار آزمون در فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ برتر روسیه با دادگاه حکمیت بین‌المللی ورزش دفاع خواهد کرد.
این وکیل مشهور روسی مشاور 15 ساله حقوقی قربان بردیف، پدر معنوی سردار آزمون است که نقش بزرگی در موفقیت‌های پرونده مناقشه این ملی‌پوش ایرانی با باشگاه روبین‌کازان در فیفا داشت.



منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *