جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
اصفهانیان:

پیروانی سرمربی تیم امید نیست

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 529326
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خبر از بازنشستگی چند داور مطرح مانند حاج بابایی و تورج حق وردی داد.
پیروانی سرمربی تیم امید نیست

به گزارش جهان نيوز، فریدون اصفهانیان درباره انتخاب مربیان تیم های ملی رده‌های پایه در آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در این جلسه درباره انتخاب مربیان بحث و تبادل نظر شد و قرار شد در جلسات آینده درباره مربیان تیم‌های ملی تصیم نهایی را بگیریم.
او در پاسخ به این سوال که مهدی تاج مربیان تیم‌های ملی را اعلام کرده و او چطور می‌گوید در جلسات آینده درباره مربیان تصمیم گیری می‌شود تاکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و نمی‌دانم چطور می‌گویید که مربیان تیم‌های ملی انتخاب شده‌اند. هیچ کدام از مربیان به طور رسمی کار خود را شروع نکرده‌اند. فعلا فقط با برخی از مربیان صحبت شده است. هیچ چیز قطعی نیست. مربیانی که قبلا تیم‌ها را بر عهده داشتند تا انتخاب سرمربیان، هدایت تیم‌های خود را بر عهده می‌گیرند.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این که به گفته تاج، پیروانی سرمربی تیم ملی امید، چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان و یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش هم به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شده اند گفت: نه هنوز تصمیم گیری نشده است. چمنیان که قبلا این تیم را داشت و امیر حسین پیروانی هم چون قبلا سرمربی تیم ملی جوانان بود، با تیم ملی امید تمرین می‌کند.
اصفهانیان درباره انتظارات هیات رییسه فداسیون فوتبال از تیم ملی امید گفت: به هر حال باید باشگاه‌ها کمال همکاری را با این تیم داشته باشند تا ما باز هم پشت درهای ورود به المپیک نمانیم. باید همکاری وجود داشته باشد تا دست مربیان برای پیش‌برد کارها باز باشد.
او درباره تصمیماتی که در آخرین جلسه کمیته داوران گرفته شد اظهار کرد: درباره داوران ورودی به لیگ برتر، لیگ یک و لیگ‌های پایین‌تر تصمیم‌گیری شد. همچنین قرار بر این شد که از داوران بازنشسته تقدیر به عمل آید. درباره البسه دواران، مسائل مالی و اسپانسر هم صحبت شد.
اصفهانیان با بیان این که بخش زیادی از مطالبات داوران پرداخت شده افزود: البته بخشی از مطالبات داوران از هفته پایانی لیگ برتر و لیگ یک، فوتبال ساحلی و فوتسال باقی مانده است که باید نسبت به آنها اقدام کنیم.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره حضور گروه داوری علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان در جام کنفدراسیون‌ها گفت: گروه داوری ما بار دیگر شایستگی‌های خود را اثبات کرد و قضاوت خوبی هم در بازی شیلی و آلمان داشت. امیدوارم باز هم قضاوت به این تیم برسد تا توانایی‌های خود را نشان دهند.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین قول بهبود کیفیت عملکرد داوران در لیگ هفدهم را داد و افزود: با تزریق داوران جوان و برگزاری کلاس‌های داوری می‌توانیم ضریب اشتباهات را پایین‌تر بیاوریم. البته باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان باید همانند گذشته صبور باشند تا همه چیز به وضعیت مناسبی برسد.
او درباره داورانی که این فصل بازنشسته شدند گفت: داورانی که به سن ۴۵ سالگی برسند، بازنشسته می‌شوند. آقایان حاج بابایی، تورج حق وردی و چند داور دیگر بازنشسته شده‌اند و قرار است در یک مراسم از آنها تقدیر کنیم.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *