پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

پاسخ كوبنده تر ملت پس از حمله موشكي

قائم شریعتی
يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 529314
فرومايگان تروريست داعشي و اربابانشان كه پاسخ ترقه بازي خود را از اقتدار موشكي ايران گرفتند، در روز قدس با پاسخ كوبنده تر ملت ايران و جهان اسلام مواجه شدند.
جهان نيوز - قائم شریعتی: امام(ره) به كنايه فرمودند اگر هر مسلمان يك سطل آب بريزد اسرائيل را آب مي برد. حال در شرايط امروز جهان و افزايش رجزخواني ها و شاخ و شانه كشيدن هاي تو خالي مستكبرين و برخي از رژيمهاي آلت دست آنها در منطقه كه به مراتب پست تر و زبون تر از رژيم سابق ايران هستند، روز قدس امسال اهميت ويژه اي يافت. تروريستهاي امروز كه يادآور منافقين كوردل ديروز دهه شصت هستند و هر دو افسارشان در دست اربابان صهيونيسم و آمريكايي شان بوده و هست.
 
آنها كه از يك آبشخور نحس و نجس تغذيه مي شوند، گاهي با سخنان تفرقه افكنانه و شعارهاي خاص مانند آنچه در فتنه ۸۸ بر زبان راندند و گاهي نيز با حركات مذبوحانه مسلحانه به تقابل با اسلام ناب پرداختند تا به زعم خود به اسلام لطمه بزنند! اما با اشاره خلف صالح امام راحل، امام خامنه اي، سيلي سختي خوردند. فرومايگان تروريست داعشي و اربابانشان كه پاسخ ترقه بازي خود را از اقتدار موشكي ايران گرفتند، در روز قدس با پاسخ كوبنده تر ملت ايران و جهان اسلام مواجه شدند.
 
اين حماسه متعلق به هيچ دسته و جناح و گروه خاص و فرقه و مذهبي در ايران و جهان اسلام نيست بلكه متعلق به پيامبر است و نماد اسلام ناب محمدي در برابر اسلام آمريكايي است.
 
امام عزيز در اولين سخنراني شان درباره قدس فرموده بودند: «روز قدس يك روز جهاني است. روزي نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. روزي است كه بايد مستضعفين مجهز بشوند در مقابل مستكبرين، و دماغ مستكبرين را به خاك بمالند. روزي است كه بين منافقين و متعهدان امتياز خواهد شد. متعهدين اين روز را روز قدس مي دانند و عمل مي كنند به آنچه بايد بكنند و منافقين ـ آنهايي كه با ابرقدرتها در زير پرده آشنايي دارند و با اسرائيل دوستي ـ در اين روز بي تفاوت هستند، يا ملتها را نمي گذارند كه تظاهر كنند... روز قدس روزي است كه ما خواهيم فهميد چه اشخاصي و چه رژيم هايي با توطئه گرهاي بين المللی موافقت دارند و با اسلام مخالفت. آنهايي كه شركت ندارند مخالف با اسلام هستند و موافق با اسرائيل، و آنهائي كه شركت كردند متعهد هستند و موافق با اسلام و مخالف با دشمنان اسلام ـ كه در رأس آنها آمريكا و اسرائيل است. روز قدس روز امتياز حق از باطل است، روز جدايي حق و باطل است...»
 
و ملت ايران و امت اسلام چه زيبا اين پيام را درك كردند و چه با شكوه حق را از باطل جدا كردند و متعهدانه در مقابل باطل ايستادند و خط نفاق را منزوي نمودند. با حضور گسترده خود تجلي بخش قاطع پيام امام به مستكبرين عالم و دشمنان خارجي و داخلي شدند و البته تلنگري هم به برخي دوستان داخلي كه دلشان لرزيده است. 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *