شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

واکنش قطر به انفجار در مکه

شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 529056
دولت قطر بر خلاف قطع بودن روابطش با عربستان، در بیانیه‌ای وقوع انفجار در مکه مکرمه را محکوم کرد.
واکنش قطر به انفجار در مکه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، همزمان که دولت عربستان، قطر را به حمایت از تروریسم در منطقه متهم و روابط دیپلماتیک را با دوحه قطع کرده، دوحه انفجار تروریستی در مکه را محکوم کرد.وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن وقوع انفجار در مکه مکرمه، آن را تجاوز آشکار به حریم اماکن مقدس اسلامی و جریحه‌دار کردن احساسات میلیون‌ها مسلمان برشمرد.

روزنامه العرب قطر نوشت که در این بیانیه بر همبستگی دولت قطر با عربستان سعودی و ایستادگی در کنار آنها و حمایت از تدابیری که برای حفظ مقدسات اسلامی اتخاذ می‌شود، تأکید شده است.

وزارت خارجه قطر همچنین موضع ثابت این کشور در مخالفت با خشونت و تروریسم با هر انگیزه و دلیلی که باشد، مورد تأکید قرار داد.

جمعه شب (دیشب) یکی از عناصر تروریستی داعش خود را در محله «اجیاد المصافی» منفجر کرد. این تروریست به همراه چند تروریست دیگر در محاصره نیروهای امنیت عربستان بوده و به هنگام درگیری‌ با این نیروها کمربند انفجاری خود را منفجر می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *