پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
نقوی‌حسینی:

آمریکا عواملی برای جایگزینی تروریست ها دارد

شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 529035
نقوی‌حسینی گفت: سیاست آمریکایی‌ها در منطقه ایجاد گروه‌های تروریستی است و از این اتفاق نیز حمایت مالی می‌کنند لذا گروهک تروریستی - تکفیری هم تضعیف شود عواملی دارند تا گروه دیگری را جایگزین آن کنند.
آمریکا عواملی برای جایگزینی تروریست ها دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمیزان، سیدحسین‌ نقوی‌حسینی با اشاره به سرنوشت گروهک تروریستی - تکفیری در صورت به هلاکت رسیدن ابوبکر البغدادی اظهار داشت: طبیعی است اگر سرکرده یک گروهک تروریستی به هلاکت برسد آن گروه تضعیف شده و اختلافات زیاد میان رده‌های بعدی به وجود می‌آید.وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با کمک هم پیمانان منطقه‌ای خود از تروریست‌ها به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند، یادآور شد: هر گروه تروریستی که کارکرد خود را از دست دهد، گروه جدیدی را برای جایگزینی آن طراحی می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست آمریکایی‌ها در منطقه ایجاد گروه‌های تروریستی است و از این اتفاق نیز حمایت مالی می‌کنند لذا گروهک تروریستی - تکفیری هم تضعیف شود و اختلاف میان آن‌ها به وجود بیاید عواملی دارند تا گروه دیگری را جایگزین آن کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *