پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

محرومیت 3ساله کریستیانو رونالدو پس از دفاع از مردم فلسطین + فیلم

جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 528937
کریستیانو رونالدو با دریافت 4کفش طلا از فدراسیون جهانی فوتبال پس از مسی دومین رکورددار تصاحب این عنوان است.
محرومیت 3ساله کریستیانو رونالدو پس از دفاع از مردم فلسطین + فیلم

به گزارش جهان نيوز، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا هرساله به بازیکنی که بیشترین تعداد گل را در رقابت‌های اروپایی به ثمر رسانده است داده می‌شد. بازیکنان سرشناسی ازجمله مسی رونالدو،ریوالدو رونالدینیو و زیدان توانسته‌اند این عناون را تصاحب کنند.
 
رونالدو مهاجم سرشناش تیم رئال مادریداسپانیا و تیم ملی پرتغال تاکنون با دریافت 4کفش طلایکی از عنوان‌داران به شمار می‌رود. کریستیانو رونالدو در سال 2008توانست برای اولین بار فاتح کفش طلای اروپا شود و پس از دریافت آن، کفش طلا را به حراج گذاشت و مبلغ دریافتی را به کودکان مظلوم فلسطینی هدیه کرد.
 
پس از این اقدام فیفا رونالدو به مدت سه سال از کسب این عنوان محروم شد و قوانین دریافت این جایزه تاحدودی تغییر کرد. اما رونالدو پس از گذراندن دوران محرومیتش در سال 2010 مجددا کفش طلا را ازآن خود کرد و بازهم جایزه خودرابه مردم فلسین هدیه کرد که همین احساس هم‌دردی ستاره فوتبال جهان با مردم فلسطین باعث تمسخر وی از سوی رئیس اسبق فیفا شد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این حس انسان دوستی که خیلی ها از آن محرومند...