پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لقب جدید فرانسوی ها به کی روش

جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 528933
خبرگزاری فرانسه گزارش داد به مانند خوزه مورینیو که آقای خاص فوتبال اروپا است به کارلوس کی روش هم باید لقب آقای جام جهانی را داد.
لقب جدید فرانسوی ها به کی روش

به گزارش جهان نيوز، خبرگزاری فرانسه دقایقی پیش یادداشتی را در مورد کارلوس کی روش تحت عنوان از دستیاری سرالکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد تا آقای جام جهانی منتشر کرد.
براساس این گزارش کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران نه تنها رکورد رساندن ملی پوشان ایرانی به جام جهانی فوتبال برای 2بار متوالی را در تاریخ ثبت کرد بلکه رکورد دیگری ثبت کرد که توجهی به آن نشد واین رکورد باورنکردنی حضور در 4 دوره جام جهانی به عنوان سرمربی با 3 تیم ملی مختلف است.
این گزارش می افزاید: «کارلوس کی روش در جام جهانی 2002 سرمربی آفریقای جنوبی بودودر سال 2010 کشورش پرتغال را در این رقابت ها هدایت کردواکنون 2 مرتبه است که به طور متوالی ایرانی ها را بدون مشکل خاصی به جام جهانی می رساند ولقب آقای تاریخ جام جهانی برازنده این تئورسین فوتبال جهان است.
این درحالیست که ایرانی هادر سال های 1978  آرژانتین و1998  فرانسه به جام جهانی صعود کرده بودند اما به سختی مجبور شدند در رقابت های پلی آف برابر  استرالیا در دیدارهای نفسگیر صعود لحظه آخری داشته باشند ودر سال 2006 نیز صعود به پیروزی برابر بحرین موکول شد.
باید توجه داشت کی روش ایران را به عنوان دومین تیم صعود کننده به جام جهانی 2018 روسیه معرفی کرد ودور از انتطار نیست که شگفتی ساز اصلی این جام جهانی این سرمربی پرتغالی باشد.»

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *