پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۲۷

شعار علیه روحانی آب به آسیاب چه کسی می‌ریزد

جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب: 528928
آنچه امروز رخ داد نیز از زاویه‌ای دیگر، به حاشیه بردن مراسم روز قدس بود؛ همین بس که شکوه و عظمت قیام مردم روزه دار ایران را جمعی محدود خدشه دار کردند و به حاشیه بردند.
شعار علیه روحانی آب به آسیاب چه کسی می‌ریزد
به گزارش جهان نيوز، در مراسم باشکوه روز قدس امسال، در گوشه و کناری از راهپیمایی میلیونی ملت ایران، جمع محدودی با از یاد بردن فلسفه راهپیمایی روز قدس، مظلومیت فلسطین و اسراییل غاصب، آنجا که باید فریادهایشان را بر سر آمریکا و اسراییل می‌کشیدند، راه را گم کردند و مسؤولان کشور را مخاطب شعارهای خود قرار دادند. در رابطه با این حواشی ایجاد شده چند نکته قابل توجه و تأمل است:
 
۱- توهین به مسؤولان کشور از جمله ریاست محترم جمهوری (در هر دوره‌ای) امری مذموم، غیراخلاقی و خلاف مصلحت و قانون است؛ بدون توجه به گرایش رئیس جمهور مستقر، مقام اول اجرایی کشور همواره مورد احترام آحاد ملت بوده و هست، هرچند انتقاد در جای خود معتبر است.
۲- برهم زدن سخنرانی، اخلال در مراسم (چه مراسم تشییع باشد و چه راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن ) و منحرف کردن آن به سمت اختلافات جناحی و حرمت شکنی مسؤولان نظام  امری ناپسند است که رهبر انقلاب نیز نسبت به تکرار این موارد گلایه کرده و آن را به ضرر کشور دانسته‌اند.
۳ - مشابه حواشی به وجود آمده در روز قدس امسال، شعار انحرافی «نه غزه نه لبنان» بود که در گذشته و در همین مراسم روز قدس، جمعی آن را فریاد زدند و صهیونیست‌ها را دلشاد کردند و به «سرمایه‌های اسراییل» در ایران تغییر کارکرد دادند. آنچه امروز رخ داد نیز از زاویه‌ای دیگر، به حاشیه بردن مراسم روز قدس بود؛ همین بس که شکوه و عظمت قیام مردم روزه دار ایران را جمعی محدود خدشه دار کردند و به حاشیه بردند و سوژه چندین بخش خبری شبکه‌های ضدانقلاب را فراهم ساختند.
۴- روشن است اینگونه تحرکات خارج از انصاف و بی اخلاقی‌ها هیچگونه نسبتی با منش انقلابی نداشته و خودسری‌های هزینه‌ساز و پرضرر، همواره از سوی همه جریانات محکوم و مذمت شده است. مؤمنین انقلابی و حزب اللهی‌های واقعی آنجا تکلیف برایشان روشن می‌شود که از ولی فقیه و رهبرشان می‌شنوند: « آن کسانی که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهی و مؤمنند، خب نکنند. میبینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست. »
۵- عملکرد رئیس جمهور محترم حتما قابل نقد و برخی اظهارات اخیر ایشان نیز حساسیت قشرهایی از جامعه را برانگیخته است که باید در مسیر صحیح نقد با آن برخورد شود و اقداماتی این چنین، مسیر نقد صحیح و موثر را سخت خواهد کرد. آب گل آلود وحدت شکنی، تنها به آسیاب بدخواهان و کینه‌توزان نظام ریخته می‌شود.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببخشید حرفتون متین،نمیگم با این حرکت موافقم،امابنظرتون مخصوصا با اقدامات و حرفهای جناح خاص توی انتخابات دیگه جایی برای این تعارفات باقی مونده؟! قبول کنید پرده ها کنار رفتن و حریم های زورکی که قبلا بود هم از بین رفته پس هیچ لزومی برای ظاهرسازی های الکی نیست. البته گفتم که موافق نیستم اما نمیشه به بهانه حرمت و بهانه ندادن هم سکوت کرد و اتفاقا این تقابل جدی رو نشون نداد. دیگه الان یه اپوزیسیون عظیم تو جامعه داریم که مخالف شدید دولتن،پس با اقدام مناسب هر شرایط(نه جوگیری) باید اتفاقا این رو اعلام کرد اگر نمیخواید دوباره با این حرفها دهن ما رو ببندن و چهارسال دیگه بالا بیان.
Canada
مردم وقتی متمدنانه تقاضای احقاق حق دارند، بیسواد، لبوفروش، نفهم، کودک، بیشعور، و... خطاب میشوند. ازشون چه انتظاری دارید؟ صبر ایوب؟
مسافر
Iran, Islamic Republic of
بنده هم موافق دولت یازدهم نیستم ولی آیا روز قدس موقع خوبی برای انتقاد از عملکرد دولت و یا شعار دادن علیه رئسی جمهوره. عملکرد دولت یک مسئله داخلیه و باید در زمان و مکان خودش گفته و انتقاد بشه اما مسئله روز قدس یک امر بین المللی و جهانیه و البته که تمام جهان چشم و گوش به شعارها و حرکات مردم ایران دارن ... آیا این کار درستیه ؟؟؟؟!!!!!!!
یک معلم دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
البته یک نکته ای بنده به مطالب این عزیز اضافه کنم و آن که بحث دولت و مخالف دولت نیست. بحث بسیار عمیق تر از این مطالب است. بحث استحاله نظام و نفوذ و برگرداندن امریکا به کشور است. بنده خودم برایم فرقی ندارد حسن رییس دولت باشد یا حسین. بحث شخص نیست. بحث سکولار کردن جامعه و نفی نظام امامت و ولایت و بازگشت و ارتجاع بدوران جاهلیت است. بحث تغییر دادن ذائقه مردم است و علی الخصوص جوانانی که امام و انقلاب الهی او را ندیده و جنگ و تروریسم وحشی و جنایت امریکا را ندیده اند و مفهوم استقلال و امنیت کشور را درک نمی کنند. بحث براندازی نرم است توسط افرادی که ظاهر الصلاحند و سوابقی داشته اند و بدنبال آنند که مجددا سفارت شیطان را در کشور بازگشایی کرده و برایش فرش قرمز پهن کنند و بدون شلیک یک گلوله از پنجره بیاورندش داخل. بحث نابودی خون همه شهدا و دستاورد آنهاست با حفظ یک ظاهر و با یک نام اسلامی مانند جمهوری اسلامی پاکستان! تنها مانعش هم وجود ولی فقیه و تبعیت مردم از ایشان است ولذا دقیقا این را هدف قرار داده اند. البته موفق نخواهند شد ولی هزینه درست می کنند و تاخیر. ما همیشه برای این که بیدار شویم باید عده ای شهید شوند مانند قضیه حمله اخیر داعش به مجلس و حرم امام. در ابتدای انقلاب هم همین گونه بود باید مطهری و بهشتی و رجایی و 17000 نفر در ترورها شهید می شدند تا عده ای بیدار شوند و نیز حدود 200 هزار نفر از بهترین جوانان کشور. ظاهرا تا آخر همین گونه است و تاریخ باید همچنان تکرار شود. لذا اگر با فرد یا جریانی مخالفت می کنیم و می کنید بر این مبانی باشد.
....
هیچ نا امید نشویم که داریم به قله می رسیم و دشمن و عوامل داخلیش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
............

چرا دوگانه برخورد می کنید؟!
آیا حالا خودتان هم به این نتیجه رسیده اید که این شعارها و کارها به ضرر نظام است یا اینکه موجی آمده است که بایستی سوارآن شوید؟

حداقل از قدیمی ها سئوال کنید و خودتان تحقیق کنید که در طول تاریخ انقلاب این قبیل اختلافات چه بلایی برسرنظام و کشور آورده و چه کینه هایی برجا گذاشته است حتی از بعضی خانواده های انقلابی اما صدمه دیده

چرا این مسایل نبایستی در بالا حل و فصل شود و به میان مردم کشیده نشود؟
روحانی یا هررئیس جمهور دیگری اگر خلافی کرد قانون حاکم است مگر ماقانون نداریم که درکف خیابان سرنوشت خطاکاران را مشخص کنیم؟!
این شعارهای مرگ بر.... که درتمام دنیا متشرمی شود بنفع نظام و مردم ایران است؟!

کمی هم دلتان بحال این ملت بسوزد که با دهها مشقت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و .... بایستی بجنگد و تبعات این اختلافات را هم تحمل کند
آیا شما اطلاع دارید که بسیاری از جوانان که به روحانی رای داده اند با شنیدن این شعارها و هجمه ها برعلیه منتخب خود و حمایت های برخی از جریانات و افراد از شعار دهندگان تا عمر دارند طرف شما نخواهند آمد؟

خلاصه از ما گفتن بود که گفتیم و به والله برای خیرومصلحت مردم و کشورم بود
Iran, Islamic Republic of
اینها که شعار دادن همان فتنه گران ۸۸ هستند با لباس مبدل آمده بودند.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه میکنید اینها داعشی هستند!
عزیزدل برادر تا کِی می خواهیم توجیه کننده اشتباهات باشیم؟
Iran, Islamic Republic of
بلی شما کاملا راست میگی!
رحمان
کار انقلابی ها نیست انقلابی ها منطق دارند مثل منافقین ناسزا نمیگویند. البته شروع کننده این بازی ....خود روحانی است که در سخنان اخیرش بجای گزارش کار فقط حاشیه می سازد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم از خود جناح خاص نبوده تا خوراک رسانه ای برا خودشون بسازن و افکار رو ار مطالبات مثل وضعیت بانک ها و تحریم های جدید منحرف کنن و از پاسخگدیی فرار کنند
رسول
Iran, Islamic Republic of
هر کی بودن از ما که نبودن
ما بسیجیان و نیروهای حزب الهی رسما از این حرکت محدود و مشکوک اعلام برائت می کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به احمدی نزاد توهین کردند چرا حرف نزدید محکوم نردید ولی الان صدایتان در امده است البته توهین درست نیست
Canada
۵۷ میلیون میتونستن رای بدن، دولت ۲۰۰ میلیون تعرفه چاپ کرد، و همگی با چشم دیدیم و با گوش شنیدیم چه تخلفاتی انجام شد. بعد از تمام تخلفات، روحانی ( همان شخصی که وزیرش مردم را بیشعور و خودش بیسواد، لبوفروش، و...) خطاب میکرد، ادعا کرد ۲۳ میلیون رای آورده( یعنی حتی با حساب خودش هم ۳۳ میلیون بهش رای ندادند!) بنده واقعا از تعجب شما، متعجبم!
از طرف دیگه من با بی ادبی و هرج و مرج مخالفم، ولی متاسفانه اون روزی که شعار میدادند : یه هفته دو هفته محمود حموم نرفته، بنیاد این بی حرمتیها را با دست خودشون، تاکید میکنم با دست خودشون، و نه دستان رقیب، کلنگ زنی کردند.
حرمتها را نشکنیم چون بصورت دورانی به خودمون میرسه!
مردم وقتی متمدنانه تقاضای احقاق حق دارند، بیسواد، لبوفروش، نفهم، کودک، بیشعور، و... خطاب میشوند. ازشون چه انتظاری دارید؟ صبر ایوب؟
درصدد انحراف افکار از مسئله فلسطین هستند
Iran, Islamic Republic of
این آشوب کوچک رو مشاوران عملیات روانی دکتر! حسن روحانی بوسیله طرفداران سبز-بنفش راه اندازی کردن تا پروژه مظلوم نمایی ، تشویش و هدایت اذهان عمومی ، اصولگرا هراسی و انقلابی هراسی رو تکمیل کنن
Iran, Islamic Republic of
برادران ناخواسته به نفع روحانی کار کردند
Iran, Islamic Republic of
مودنم چرا حتی یه نفر از مردم به طرفداری از روحانی شعار نداد!
فلاح
Iran, Islamic Republic of
سلام
مسئول رفتار مردم با حسن روحانی خود اوست،ایشان سالهاست که به شعور مخالفان خود توهین میکند،البته بعید نیست کار خودشان باشد تا مظلوم نمایی کنند تا لفاظی اخیرش در خصوص ولایت امیر المومنین (ع)را ماست مالی کنند.
Iran, Islamic Republic of
مهندسین جنگ روانی اعتدالیون که بازی باخته کاندیداهای دولتی را در زمان انتخابات، تبدیل به بردن روحانی کردند، در این چهار سال هم توانایی دارند تا نقش های مختلفی را به افراد گوناگون بدهند تا در سناریوهای مختلف بازی کنند منتظر پرده های دیگری از این نمایش ها هستیم، نیروهای انقلاب با کنترل خود بهانه بدست دیگران ندهند ولی بر شدت مبارزه با اشرافیت و سایر انحرافات پیچیده جریان های غرب گرا باید افزود از طرق قانونی!
Iran, Islamic Republic of
بعد از اون همه اهانت و فحشی که روحانی نثار مردم کرده٬ مردم هم شاید یک تعداد خاصشون صبرشون لبریز بش و در اولین فرصت بخوان جبران کنن!چرا رییس جمهور فحش میده و اهانت میکن صدای بالادستیهای مثل وزیر کشور در نمیاد؟! وقتی برای دیگران احترام نگذاری بقیه هم برات احترام نمیزارن
Iran, Islamic Republic of
در همه دوره ها ی ریاست جمهوری این حرفا بوده، یکی بگه از برجام وتحریم چه خبر؟ حالا شانس من خرید جهیزیه ام میخوره به تحریم وگروونی،!!
به حاشیه نرید وبه فکر مسائل مهم مملکت باشید
همش بحث وکل کل،عمل کو؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید این سخنان وا مظلوما چرا برای:
جسارت روحانی درباره ساحت حکومت حضرت امیر (ع) بلند نشد
چرا برای حمله به روحانی به سالها سازندگی قرارگاه خاتم بلند نشد
چرا برای دفاع از حریم نبی اکرم(ص) بلند نشد که ایشان گفتند قرآن می فرماید تو وکیل مردم که نیستی ! پیامبر ولی مردم و از خودشان هم به خودشان نزدیکتر است النبی اولی بالمومنین من انفسهم
می دانید چرا روحانی آن حرفها را زد؟ آنها حرفها را زد تا مردم مسلمان را شاکی کند, این بازی پیش بیاید بعد مظلوم شود بعد موج حمایت راه اندازد تا اهدافش را دنبال کند.
جهان نیوز آب به کدام آسیاب می ریزد؟ چرا روشنگری نمی کنید ؟
چرا همیشه دنباال مشتی تند رو و هنجار شکن هستید ؟
هنجار شکنی از این بالا تر که نظام را و خدمات آن را زیر سوال ببرند؟
روزی که خدای ناخواسته حساب نظام از عده ای جدا شود این تحلیلهای شما در اذهان خواهد بود. بصیرت ادعایی فتنه 88 کجاست ؟ فتنه شاید در سخنرانی ... یاشد در جمع افطاری بر علیه نظام و دین.
Iran, Islamic Republic of
۱- توهین به مسؤولان کشور از جمله ریاست محترم جمهوری (در هر دوره‌ای) امری مذموم، غیراخلاقی و خلاف مصلحت و قانون است؛ بدون توجه به گرایش رئیس جمهور مستقر، مقام اول اجرایی کشور همواره مورد احترام آحاد ملت بوده و هست،؟؟؟؟؟؟ بجز احمدی نژاد !!!!!!!
آقایان پس چرا در مقابل توهینهای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به احمدی نژاد عکس العملی نشان ندادید؟؟؟ احتمالا صحیح بوده است؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام.چه عجب جهان منصفانه مقاله داد!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
البته اگر این اتفاق خود جوش بوده باید دید چه عواملی در کار بوده و چه کسانی باعث این عمل شدند توهین بده از هر سو و از طرف هر کس .بی سواد - مزدور- خشونت طلب- برید به جهنم و ... و این شاید یکی از عوامل باشه
United Arab Emirates
مردم رو تحریک می کنند هر چی دلشون میخوان میگن کسی هم دفاع نمیکنه
مردم هم نباید چیزی بگن؟
مردم عادی کجا مسئولین رو می بینند که بتونند نقد کنند کی جوابشون رو میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
وقتی تو مناظره تلویزیونی همه به همدیگه میگن دزد و....باید منتظر اتفاقات بدتر از این هم باشیم .